Publicerad: 2024-11-22
Customer Success/Support på deltid till Epiforest
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid på cirka 8–16 h i veckan som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Epiforest. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Epiforest AB är ett bolag som utvecklar och säljer hård- och mjukvarubaserade lösningar till stöd för maskinägare, arbetsgivare och arbetstagare i skogsindustrin samt säljer konsulttjänster i samband med detta. Epiforest är en unik tjänst som ger dig möjligheten att samla och jämföra alla maskiner på ett och samma ställe. Du kan läsa mer på: https://epiforestwebb.se/
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Success/Support hos Epiforest har du som främsta uppgift att hjälpa Epiforest kunder och användare att få ut det mesta av de lösningar och tjänster som deras system erbjuder. Detta innebär att du hjälper kunderna i onboardingfasen med att komma igång med systemet och säkerställa att de förstår hur de ska använda det på bästa sätt. Vidare är du en löpande kontaktpunkt för kunderna genom att svara på frågor och vägleda dem vid uppkomna problem. Kommunikationen med kunder och användare sker framför allt via telefon och mail.
Tillsammans med dina kollegor bidrar du även med att utveckla interna processer för att hantera kundärenden mer effektivt och erbjuda lösningar som förbättrar kundens upplevelse. Du arbetar därför både operativt med att hantera kunders dagliga behov som proaktivt med att följa upp förbättringspotential i kundupplevelsen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1-2 år kvar av studietiden
• Minst 1-2 års arbetserfarenhet av en administrativ och kundnära roll
• Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• Meriterande med erfarenhet eller kunskap inom teknik eller systemvetenskap
För att passa i rollen som Customer Success/Support hos Epiforest söker vi dig som tycker om att hjälpa och ge rådgivning till kunder i olika supportärenden. Du har en god kommunikativ förmåga och drivs av att arbeta problemlösande. Då rollen innebär att såväl stötta kunder i onboardingfas som att effektivisera användarvänligheten ser vi att du är en strukturerad person som har förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du har förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du trivs med att samarbeta nära dina kollegor.
Övrig information:
Start: Januari 2025
Plats: Stockholm
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid på cirka 8–16 h i veckan som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Epiforest. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Epiforest AB är ett bolag som utvecklar och säljer hård- och mjukvarubaserade lösningar till stöd för maskinägare, arbetsgivare och arbetstagare i skogsindustrin samt säljer konsulttjänster i samband med detta. Epiforest är en unik tjänst som ger dig möjligheten att samla och jämföra alla maskiner på ett och samma ställe. Du kan läsa mer på: https://epiforestwebb.se/
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Success/Support hos Epiforest har du som främsta uppgift att hjälpa Epiforest kunder och användare att få ut det mesta av de lösningar och tjänster som deras system erbjuder. Detta innebär att du hjälper kunderna i onboardingfasen med att komma igång med systemet och säkerställa att de förstår hur de ska använda det på bästa sätt. Vidare är du en löpande kontaktpunkt för kunderna genom att svara på frågor och vägleda dem vid uppkomna problem. Kommunikationen med kunder och användare sker framför allt via telefon och mail.
Tillsammans med dina kollegor bidrar du även med att utveckla interna processer för att hantera kundärenden mer effektivt och erbjuda lösningar som förbättrar kundens upplevelse. Du arbetar därför både operativt med att hantera kunders dagliga behov som proaktivt med att följa upp förbättringspotential i kundupplevelsen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1-2 år kvar av studietiden
• Minst 1-2 års arbetserfarenhet av en administrativ och kundnära roll
• Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• Meriterande med erfarenhet eller kunskap inom teknik eller systemvetenskap
För att passa i rollen som Customer Success/Support hos Epiforest söker vi dig som tycker om att hjälpa och ge rådgivning till kunder i olika supportärenden. Du har en god kommunikativ förmåga och drivs av att arbeta problemlösande. Då rollen innebär att såväl stötta kunder i onboardingfas som att effektivisera användarvänligheten ser vi att du är en strukturerad person som har förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du har förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du trivs med att samarbeta nära dina kollegor.
Övrig information:
Start: Januari 2025
Plats: Stockholm
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!