Publicerad: 2024-11-22
Kundtjänstmedarbetare till Kakservice
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 2 år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kakservice.
Om företaget:
Kakservice är ett svenskt företag som hjälper skolklasser, idrottslag och föreningar att tjäna pengar till sina aktiviteter genom försäljning av kvalitetsprodukter som kakor, godis och knäckebröd. Med lång erfarenhet har Kakservice etablerat sig som en pålitlig partner för grupper som vill nå sina mål på ett enkelt och effektivt sätt. Företaget är stolta över att erbjuda uppskattade produkter och att bidra till gemenskap och framgång för sina kunder. Över 150 000 grupper har hittills valt att samarbeta med Kakservice, ett företag som präglas av en varm och familjär atmosfär. I den här rollen blir du en del av ett engagerat team på 15 medarbetare som tillsammans arbetar från moderna och trivsamma lokaler på huvudkontoret i Mölndal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att supportera företagets kunder genom att svara på frågor, ta emot order samt säkerställa att varor levereras i tid. Du erbjuds en social och varierad roll där du kommunicerar med kunder via telefon, chatt och mejl, med fokus på att kunderna ska känna sig väl omhändertagna. Huvuddelen av arbetet sker över telefon, där du tar emot inkommande samtal samt ringer upp kunder och erbjuder dem hjälp med deras ärenden och säkerställer leveranstider.
Förutom att hantera kundfrågor och beställningar, kommer du även att assistera på lagret genom att packa och skicka kataloger till kunder. Detta arbete utförs under ett antal timmar varje vecka.
Du ingår i ett team om 4 personer där ni tillsammans delar på ansvaret att stötta kunderna och säkerställa en hög servicenivå. Arbetstiderna är antingen 07:30 - 16:00 eller 08:30 - 17:00 med en halvtimmes rast. Normalt sett har du det tidiga passet två dagar i veckan och det sena passet tre dagar i veckan. Schemaläggningen görs för tre veckor åt gången.
• Kundservice via telefon, chatt och mejl
• Ta emot order
• Säkerställa leveranser
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice
• God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
• Obehindrade kunskaper i svenska, goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
Du motiveras av att hjälpa andra och har ett tillmötesgående sätt som skapar nöjda kunder. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl både i tal och skrift, då du har kontakt med kunder både via telefon, chatt och mejl. Du trivs med att arbeta självständigt och driver ditt arbete framåt på ett strukturerat och effektivt sätt. Samtidigt är du en snabb och energisk person som gillar att hålla ett högt tempo och är trygg i dig själv. Med ditt engagemang och din framåtanda är du inte rädd för att testa nya vägar för att hitta lösningar och nå resultat. Du är hårt arbetande och gillar att ta dig an utmaningar med fokus och beslutsamhet.
Övrig information:
Start: Januari
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 2 år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kakservice.
Om företaget:
Kakservice är ett svenskt företag som hjälper skolklasser, idrottslag och föreningar att tjäna pengar till sina aktiviteter genom försäljning av kvalitetsprodukter som kakor, godis och knäckebröd. Med lång erfarenhet har Kakservice etablerat sig som en pålitlig partner för grupper som vill nå sina mål på ett enkelt och effektivt sätt. Företaget är stolta över att erbjuda uppskattade produkter och att bidra till gemenskap och framgång för sina kunder. Över 150 000 grupper har hittills valt att samarbeta med Kakservice, ett företag som präglas av en varm och familjär atmosfär. I den här rollen blir du en del av ett engagerat team på 15 medarbetare som tillsammans arbetar från moderna och trivsamma lokaler på huvudkontoret i Mölndal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att supportera företagets kunder genom att svara på frågor, ta emot order samt säkerställa att varor levereras i tid. Du erbjuds en social och varierad roll där du kommunicerar med kunder via telefon, chatt och mejl, med fokus på att kunderna ska känna sig väl omhändertagna. Huvuddelen av arbetet sker över telefon, där du tar emot inkommande samtal samt ringer upp kunder och erbjuder dem hjälp med deras ärenden och säkerställer leveranstider.
Förutom att hantera kundfrågor och beställningar, kommer du även att assistera på lagret genom att packa och skicka kataloger till kunder. Detta arbete utförs under ett antal timmar varje vecka.
Du ingår i ett team om 4 personer där ni tillsammans delar på ansvaret att stötta kunderna och säkerställa en hög servicenivå. Arbetstiderna är antingen 07:30 - 16:00 eller 08:30 - 17:00 med en halvtimmes rast. Normalt sett har du det tidiga passet två dagar i veckan och det sena passet tre dagar i veckan. Schemaläggningen görs för tre veckor åt gången.
• Kundservice via telefon, chatt och mejl
• Ta emot order
• Säkerställa leveranser
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice
• God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
• Obehindrade kunskaper i svenska, goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
Du motiveras av att hjälpa andra och har ett tillmötesgående sätt som skapar nöjda kunder. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl både i tal och skrift, då du har kontakt med kunder både via telefon, chatt och mejl. Du trivs med att arbeta självständigt och driver ditt arbete framåt på ett strukturerat och effektivt sätt. Samtidigt är du en snabb och energisk person som gillar att hålla ett högt tempo och är trygg i dig själv. Med ditt engagemang och din framåtanda är du inte rädd för att testa nya vägar för att hitta lösningar och nå resultat. Du är hårt arbetande och gillar att ta dig an utmaningar med fokus och beslutsamhet.
Övrig information:
Start: Januari
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!