Publicerad: 2025-02-10

Receptionist till internationellt bolag

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl. 08.00-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Mars Uppdragslängd: Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos vår kund.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist med hög servicekänsla som brinner för att hjälpa sina kollegor och bemöta besökare på bästa sätt. Vår kund är ett internationellt bolag med kontor beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL

I den här rollen är du en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret och är ansiktet utåt för företaget. Du arbetar tillsammans med en kollega i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ta emot besökare, iordningställa konferensrum och ordna inför event samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika.

I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, vilket kommer innebära exempelvis:

  • Välkomna och ta emot besökare
  • Post- och budhantering
  • Ta emot inkommande samtal
  • Genomföra kontorsrundor
  • Växel- och mailhantering
  • Se till att kontoret är snyggt och välkomnande
  • Förberedelser inför möten och interna event
  • Administrativa arbetsuppgifter som beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen har du hög servicekänsla, är social och utåtriktad. Du gillar när det är högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs med att vara i centrum och får energi av det sociala sammanhanget. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och är villig att göra det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kan ta beslut och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.

Du som söker uppfyller nedan krav:

  • Har en bakgrund inom servicebranschen
  • Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
  • Har goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande:

  • Om du arbetat i reception innan
  • Om du har erfarenhet från restaurang- eller hotellbranschen
  • Om du arbetat som barista

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm