Publicerad: 2025-04-23

Logotyp

Kundserviceagent med inriktning på telefoni, support och leverans

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning?

I så fall är du välkommen till Team8, ett företag präglat av affärsutveckling och entreprenörskap.

Arbetsuppgifter

  • Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
  • Abonnemangshantering (öppna, stänga, ändra i operatörsportalerna)
  • Teknisk kundsupport
  • Viss driftsättning av telefoniväxlar

Krav

  • Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
  • Minst 1 års erfarenhet av telefonisupport

Meriterande

  • Erfarenhet från telefonileverans

Vi erbjuder rätt person

  • En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
  • Att bli en del av vårt varumärke – Team8
  • En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
  • Att få arbeta tillsammans med professionella kollegor, partners, tillverkare, operatörer och branscher
  • Ett arbete hos en arbetsgivare där vi utvecklas framåt och tar hand om varandra.

Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.

Ansökan

Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt till rekrytering@team8.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.

Ansök via e-post till rekrytering@team8.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Nacka

Populära jobb i Nacka