Publicerad: 2025-04-23

Kundserviceagent med inriktning på telefoni, support och leverans
Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning?
I så fall är du välkommen till Team8, ett företag präglat av affärsutveckling och entreprenörskap.
Arbetsuppgifter
- Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
- Abonnemangshantering (öppna, stänga, ändra i operatörsportalerna)
- Teknisk kundsupport
- Viss driftsättning av telefoniväxlar
Krav
- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Minst 1 års erfarenhet av telefonisupport
Meriterande
- Erfarenhet från telefonileverans
Vi erbjuder rätt person
- En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
- Att bli en del av vårt varumärke – Team8
- En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
- Att få arbeta tillsammans med professionella kollegor, partners, tillverkare, operatörer och branscher
- Ett arbete hos en arbetsgivare där vi utvecklas framåt och tar hand om varandra.
Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.
Ansökan
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt till rekrytering@team8.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.
Ansök via e-post till rekrytering@team8.se