Publicerad: 2024-07-16
Uppdragschef
Krav:
- Datorvana: Erfarenhet av att arbeta med program som Word, Excel, Outlook och Teams är nödvändigt.
- Meriterande: Kunskaper i systemet Aiai är en stor fördel då företaget använder detta.
Arbetsuppgifter:
- Schemaläggning: Ansvarig för att planera och lägga scheman för personalen.
- Rekrytering: Aktivt arbeta med att rekrytera ny personal.
- Budgetansvar: Hantering och övervakning av budgeten.
- Kundkontakt: Regelbundna besök och kontakt med företagets kunder.
Arbetsmiljö:
Företaget arbetar mycket med människor och innebär många telefonsamtal samt digitala möten. Arbetsdagarna är måndag till fredag mellan 8:00 och 17:00, men företaget är flexibelt och erbjuder möjlighet till distansarbete vid behov. Det är dock viktigt att du är tillgänglig under arbetstiderna. Hos företaget arbetar du med ansvar under frihet.