Publicerad: 2024-09-16

Logotyp

Account Manager till XLNT Group AB

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.

För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om XLNT Group


XLNT Group är en entreprenörsdriven företagsgrupp som består av tre nischade bolag inom Facility Services. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, där städtjänster är grunden för de flesta avtal, kompletterat med skräddarsydda lösningar för respektive kundsegment.

Vår framgång bygger på vårt fokus på kvalitet och pålitlighet. Vi utför alla personalintensiva tjänster in-house med egen personal och kvalificerad arbetsledning, utan beroende av underleverantörer. Detta ger oss en unik möjlighet att leverera hög kvalitet där andra ofta har svårt att lyckas.

XLNT Group har utsetts till Gasellföretag flera år i rad och två gånger blivit listade som ett av Europas snabbast växande företag av Financial Times. Vår höga förnyelsegrad på avtal och låga personalomsättning skapar trygghet och kontinuitet för både våra anställda och kunder.

Med en omsättning på cirka 200 miljoner och över 350 medarbetare fortsätter vi att växa och utvecklas.

Arbetsbeskrivning


I rollen som Account Manager ansvarar du för att identifiera och bearbeta nya potentiella kunder. Du arbetar proaktivt med uppsökande försäljning via telefon, bokar och genomför kundmöten, samt skapar långsiktiga relationer med nya kunder.

Med en genomsnittlig avtalslängd på 3–4 år i branschen hanterar du långa säljcykler, vilket innebär att det krävs uthållighet och en kontinuerlig bearbetning av marknaden för att maximera din försäljningsframgång.

Din profil


Vi söker dig som har ett starkt driv och en vilja att lyckas i försäljning. Du har ett genuint intresse för att förstå kunders behov och erbjuda lösningar som verkligen skapar värde.

Krav:

  • Flytande svenska i tal och skrift.

  • Bekväm med att kommunicera på engelska.

  • B-körkort.


Meriterande:

  • Erfarenhet av mötesbokning.

  • Erfarenhet av telefonförsäljning.

  • Erfarenhet av B2B-försäljning.

  • Erfarenhet från Facility Services-branschen.


Personliga egenskaper


Vi tror att du är:

  • Ansvarstagande och plikttrogen.

  • Förtroendeingivande med stark social kompetens.

  • Resultatorienterad och självgående.


Vi erbjuder



  • Grundlön + provisionsbaserad lönemodell.

  • Möjlighet att utvecklas inom ett framgångsrikt företag med stark tillväxt.

  • Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.


Ansök

Vill du att vi kopplar ihop dig med potentiella arbetsgivare?

Ansök nu

Rekommenderade jobb i Sundbyberg

Populära jobb i Sundbyberg