Publicerad: 2024-10-28

Logotyp

Sesab Service söker Arbetsledare Lokalvård

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Sesab Sevice AB är ett familjeägt företag som utför städ- och servicetjänster för privat och offentlig verksamhet. Vi åtar oss allt från kontors- och industristädning till fastighetsvård, utomhusrenhållning, materialhantering och receptionstjänster. Vi är stora nog att ständigt utveckla nya hållbara och miljövänliga metoder, samtidigt som vi är små nog att anpassa våra tjänster efter varje kunds speciella behov.

Kvalitet och miljöhänsyn är varje medarbetares angelägenhet och vi är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001, miljöcertifierade enligt ISO 14001, arbetsmiljöcertifierade enligt 45001 samt Svanenlicencierade.

Företaget finns i Skåne, Halland, Västra Götaland samt delar av Småland.

Sesab Service AB ägs av moderbolaget Sesab Holding AB där även Lefa Yttre Miljö AB ingår.

Koncernen omsätter ca 90 miljoner och har 200 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har regionskontor i Helsingborg, Halmstad och Göteborg.

Arbetsledare Lokalvård med placering Malmö

Om rollen

Som arbetsledare för avd reguljär skall du leda och inspirera ditt team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Avdelningen hanterar daglig lokalvård hos kunder som kan vara kontor, företag, bostadsrättsföreningar etc. Du har mycket kontakt med kunder och medarbetare.

Arbetsuppgifter

Som arbetsledare ansvarar du för den dagliga driften för ditt team. Du arbetar i nära samarbete med vår Regionchef för att säkerställa välfungerande leveranser till våra lokalvårdskunder. I rollen kommer du att ansvara för projektet från uppstart till genomförandet. Arbetsuppgifter kan vara:

· Leda och fördela arbetet

· Hantera Personalfrågor och arbetsmiljöfrågor

· Schemaläggning av personal och lösa bemanning vid frånvaro

· Kontakt med kunder, lokalvårdare och säljare via telefon och mejl

· Utföra kvalitetskontroller av utfört arbete

· Kunna driva affärer gentemot kund genom kalkylering, offertskrivning och genomförande.

Du förväntas även aktivt bidraga till merförsäljning av våra tjänster.

Erfarenheter

· Vana av Personalansvar

· Har erfarenhet och kunskap om städteknik och städkvalitet

· Har B-körkort

· Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet

· Har goda kunskaper i Office-paketet

Det är meriterande om du har slutfört någon av städutbildningarna SRY, PRYL och behärskar kvalitetsstandarden ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Personliga egenskaper

Som person är du social, serviceinriktad och drivs av problemlösning. Då det förekommer kontakt med såväl lokalvårdare, säljare och kunder ställs höga krav på din kommunikativa förmåga. Det är även viktigt att du har en fallenhet för administration, framför allt att du är duktig på att planera och vara noggrann. Den viktigaste egenskapen för att bli framgångsrik i positionen är att se affärsnyttan med att planera för arbetsteamet och snabbt/ effektivt ta kontroll över beställningar som kollegor och kunder gör.

Ansökan skickar du till mirjana.zivkovic@sesab.com senast 17 november 2024

Urval sker löpande.

Har du frågor kontaktar du

RC Mirjana Zivkovic 0703777739

Ansök via e-post till mirjana.zivkovic@sesab.com

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Helsingborg

Populära jobb i Helsingborg