Publicerad: 2024-10-03

Logotyp

Housekeeping Supervisor till hotell i Stockholm

Adress

Stockholm

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

OMNILS GROUP är ett facilities management företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi arbetar nära våra kunder och hittar alltid de bästa lösningarna för just dem.

Vårt mål är att vara bäst i branschen med gästen i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är entreprenad och bemanning inom hotell. Under 2024 kommer vi att städa ca 200 000 rum. Som medarbetare och kund kan du vara trygg med oss då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Som Housekeeping Supervisor kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse genom att leda och driva vår städavdelning. Det är en roll där du kommer att vara involverad både i den dagliga driften med städning, att arbetsleda, planera städrutiner och bemanning, samt arbeta löpande med våra ekonomiska mål.

  • Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell samt av allmänna ytor
  • Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping
  • Du kan uppvisa goda referenser från tidigare arbetsplatser
  • Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal
  • Du tycker att det är viktigt att arbeta med kvalitet och ser detaljer
  • Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
  • Som Housekeeping Supervisor leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
  • Du är närvarande och delaktig under daglig drift- viss städning ingår
  • Du håller dagliga genomgångar med städpersonalen
  • Du har daglig kontakt med hotellet och receptionen för att bibehålla kvalitet
  • Du har systemvana och tycker att det är roligt med digitala lösningar
  • Du är behjälplig vid rekryteringar, upplärning och introduktion av ny personal
  • Du arbetar löpande med att säkerställa kvalitet samt rapporterar eventuella brister i vårt system
  • Du arbetar löpande med måluppföljning av gästnöjdhet
  • Du har mycket god förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
  • Du arbetar med daglig arbetsplanering och rapportering av arbetsuppgifter
  • Du kan schemalägga efter behov och prognos
  • Du talar svenska och engelska i tal och skrift
  • Du har körkort eller kan med annat färdmedel lätt ta dig runt till arbetsplatser i Storstockholm

Hör av dig!

Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Operation manager Roxana Moghadam på tel 076-020 7717 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS familjen.

Ansök via e-post till jobs@omnils.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm