Publicerad: 2024-10-04
Finsktalande Kundservicemedarbetare till IT-support
Om Wecall: Wecall arbetar med att leverera förstklassig kundservice och IT-support till flera uppdragsgivare. Wecall hanterar ett stort antal samtal och ärenden dagligen och är nu i behov av att förstärka deras team med en finsktalande medarbetare.
Detta är ett konsultuppdrag.
Placeringsort : Sundsvall
Rollbeskrivning:
Som medarbetare kundserviceteamet kommer du att arbeta med att ta emot och hantera ärenden genom inkommande samtal och supporttickets via interna system. Du blir en del av ett engagerat och dynamiskt team som präglas av högt tempo och positiv energi, där alla medlemmar aktivt bidrar till både teamets och kunders välbefinnande.
Ansvarsområden:
* Hantering av inkommande samtal och supporttickets.
* Lösning av IT-relaterade problem och frågor.
* Säkerställa en hög servicenivå och kundnöjdhet.
* Samarbeta nära med teammedlemmar för att effektivt lösa ärenden.
Kvalifikationer:
* Flytande kunskaper i finska, svenska och engelska, både i tal och skrift.
* Meriterande är kunskap i de nordiska språken: danska och norska.
* Goda färdigheter i att använda telefon och dator som arbetsredskap.
* Erfarenhet inom kundservice eller liknande serviceyrken är fördelaktigt men inte ett krav.
Personliga egenskaper:
* Strukturerad och noggrann.
* Punktlig och ansvarsfull.
* Stresstålig och kan hantera högt tempo.
* Positiv inställning och förmåga att sprida energi i teamet.
Vi erbjuder:
En individuell utbildningsplan med teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching för att stödja din utveckling.
En dynamisk och stöttande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Ansökan: Är du den vi söker? Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du beskriver hur din erfarenhet och dina personliga egenskaper kan bidra till vår framgång. Vi ser fram emot att välkomna dig till WeCall.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar på plats hos våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag.
Detta är ett konsultuppdrag.
Placeringsort : Sundsvall
Rollbeskrivning:
Som medarbetare kundserviceteamet kommer du att arbeta med att ta emot och hantera ärenden genom inkommande samtal och supporttickets via interna system. Du blir en del av ett engagerat och dynamiskt team som präglas av högt tempo och positiv energi, där alla medlemmar aktivt bidrar till både teamets och kunders välbefinnande.
Ansvarsområden:
* Hantering av inkommande samtal och supporttickets.
* Lösning av IT-relaterade problem och frågor.
* Säkerställa en hög servicenivå och kundnöjdhet.
* Samarbeta nära med teammedlemmar för att effektivt lösa ärenden.
Kvalifikationer:
* Flytande kunskaper i finska, svenska och engelska, både i tal och skrift.
* Meriterande är kunskap i de nordiska språken: danska och norska.
* Goda färdigheter i att använda telefon och dator som arbetsredskap.
* Erfarenhet inom kundservice eller liknande serviceyrken är fördelaktigt men inte ett krav.
Personliga egenskaper:
* Strukturerad och noggrann.
* Punktlig och ansvarsfull.
* Stresstålig och kan hantera högt tempo.
* Positiv inställning och förmåga att sprida energi i teamet.
Vi erbjuder:
En individuell utbildningsplan med teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching för att stödja din utveckling.
En dynamisk och stöttande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Ansökan: Är du den vi söker? Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du beskriver hur din erfarenhet och dina personliga egenskaper kan bidra till vår framgång. Vi ser fram emot att välkomna dig till WeCall.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar på plats hos våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag.