Publicerad: 2024-10-04

Vikarierande HR-Administratör

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi på PartnerTech Karlskoga AB är stolta över att vi har en av Sveriges modernaste och största anläggningar för avancerad skärande bearbetning. Vår mission är att vi ska vara våra kunders strategiska och prioriterade partner och tillhandahålla hög kompetens inom vårt affärsområde.


PartnerTech Karlskoga AB är just nu inne i en expansiv period och söker nya medarbetare.




Vikarierande HR-administratör till PartnerTech Karlskoga
Vill du vara en del av ett dynamiskt team och bidra till en meningsfull HR-verksamhet? Vi på PartnerTech Karlskoga AB söker nu en vikarierande HR-administratör för ett uppdrag på cirka 8 månader, med start så snart som möjligt.

Som HR-administratör kommer du att ingå i vårt engagerade Ekonomi- och HR-team bestående av sju kompetenta medarbetare. Du får möjlighet att arbeta administrativt med våra HR-processer och bidra till en effektiv hantering av HR-relaterade uppgifter. Du kommer att arbeta med områden som kommunikation, arbetsmiljö, friskvård och trivsel.

Du utför arbetsuppgifter som ibland förutsätter egna ställningstaganden, snabba leveranser och du kommer att vara ett viktigt stöd för både medarbetare och chefer.

Exempel på arbetsuppgifter

- Diverse HR-administration och praktiska uppgifter i företagsgemensamma aktiviteter
- Arkivering och månadsstatistik
- Kommunikation, skriftligt via våra olika kommunikationskanaler
- Vägledning och rådgivning till chefer och medarbetare


Vi söker dig som

Har en relevant akademisk utbildning eller motsvarande, samt några års erfarenhet inom HR-administration. Du har en god förståelse för HR-processer och -rutiner, och gärna minst ett års erfarenhet av arbetsmiljö och SAM. Erfarenhet av IA-systemet är meriterande. Du är bekväm med Officepaketet och har gärna kunskaper i affärssystemet Monitor.

För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann, serviceinriktad och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du arbetar gärna både självständigt och i team, är initiativtagande och har förmåga att planera din tid effektivt. Du har också goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vänligen notera: Tjänsten omfattas av försvarssekretess och kräver svenskt medborgarskap. Bakgrundskontroller kan förekomma.

Vad erbjuder vi?

På PartnerTech får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och utvecklande miljö tillsammans med engagerade kollegor. Tveka inte att skicka in din ansökan!

Välkommen till PartnerTech – tillsammans skapar vi framgång!

Tycker du att detta låter spännande? Då vill vi gärna se din ansökan! Vi ser fram emot att läsa den och hoppas på en möjlighet att träffas för en intervju. Den som får chansen att bli en del av vårt team kommer att spela en viktig roll i PartnerTechs framtids- och framgångsresa!

Ansökan och kontakt 
Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev med en kort motivering till varför du söker tjänsten senast 2024-10-31.

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Önskar du mer information är du välkommen att kontakta HR-Ansvarig:
Åsa Nyström, 073-083 71 97



Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

PartnerTech Karlskoga AB jobbar för att främja hälsa hos våra medarbetare och erbjuder friskvårdsbidrag. I lokalen i Karlskoga finns ett eget gym som alla medarbetare har fri tillgång till. Vi har också en aktivitetskommitté som jobbar med olika koncept för att ge alla medarbetare en chans att tillsammans med kollegor prova på olika hälsofrämjande och roliga aktiviteter och utmaningar.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Karlskoga

Populära jobb i Karlskoga