Publicerad: 2024-10-09
Ekonomiassistent på 50% till kund i Malmö
Om tjänsten
Vi söker en engagerad och noggrann ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Malmö. Tjänsten är ett långt uppdrag på 50%. Detta uppdrag passar dig som är i början av din karriär och har mellan 1-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Administrativa uppgifter inom ekonomi
*Hantering av fakturor och betalningar
*Avstämningar och bokföring
*Assistera vid månads- och årsbokslut
Lämplig bakgrund
Ett krav är att du har 1-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och en eftergymnasial ekonomiutbildning. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är kunnig inom olika ekonomisystem och excel.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad och har en stark vilja att lära. Du har en god samarbetsförmåga, har ett positivt mindset och är serviceinriktad.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-11-08.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Vi söker en engagerad och noggrann ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Malmö. Tjänsten är ett långt uppdrag på 50%. Detta uppdrag passar dig som är i början av din karriär och har mellan 1-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Administrativa uppgifter inom ekonomi
*Hantering av fakturor och betalningar
*Avstämningar och bokföring
*Assistera vid månads- och årsbokslut
Lämplig bakgrund
Ett krav är att du har 1-3 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och en eftergymnasial ekonomiutbildning. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är kunnig inom olika ekonomisystem och excel.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad och har en stark vilja att lära. Du har en god samarbetsförmåga, har ett positivt mindset och är serviceinriktad.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-11-08.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.