Publicerad: 2024-10-09
Servicekoordinator/receptionist på deltid
Om tjänsten
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad Servicekoordinator/receptionist till företag i centrala Malmö.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som Servicekoordinator/receptionist kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till lämplig person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller hög standard
• Boka bud och organisera alla inkommande och utgående inlägg på lämpligt sätt
• Beställa lagerförnödenheter till kontoret
• Faktura och post hantering
• Boka och genomföra konferenser
Du erbjuder administrativt stöd till organisationens olika avdelningar.
Kvalifikationer
För att passa som Servicekoordinator/receptionist hos oss behöver du:
• Ha tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare har du även god samarbetsförmåga och gillar att vara väldigt "hands on" när det kommer till att hantera en mängd olika arbetsuppgifter.
Övrigt
Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt. Tjänstens omfattning är ca 50% med provanställning som kan leda till en tillsvidaretjänst. Arbetstider är 08.00-12.30 med viss flexibilitet.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad Servicekoordinator/receptionist till företag i centrala Malmö.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som Servicekoordinator/receptionist kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till lämplig person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller hög standard
• Boka bud och organisera alla inkommande och utgående inlägg på lämpligt sätt
• Beställa lagerförnödenheter till kontoret
• Faktura och post hantering
• Boka och genomföra konferenser
Du erbjuder administrativt stöd till organisationens olika avdelningar.
Kvalifikationer
För att passa som Servicekoordinator/receptionist hos oss behöver du:
• Ha tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare har du även god samarbetsförmåga och gillar att vara väldigt "hands on" när det kommer till att hantera en mängd olika arbetsuppgifter.
Övrigt
Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt. Tjänstens omfattning är ca 50% med provanställning som kan leda till en tillsvidaretjänst. Arbetstider är 08.00-12.30 med viss flexibilitet.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.