Publicerad: 2024-10-14
Kundtjänstagent för arbete i Grekland
Är du intresserad av att arbeta från Grekland?
Vi söker dig som är flytande i engelska samt något av dessa språk: danska, holländska, norska, tyska, spanska, italienska, lettiska, slovenska eller tjeckiska.
Om tjänsten
Detta är ett heltidsjobb där vi tar emot ansökningar från kandidater som skulle vilja flytta och arbeta från Grekland. Du kommer att ha chansen att njuta av solen och havet i någon av de vackra städerna i Grekland: Chania, Thessaloniki, Aten.
Du kommer att ha chansen att betjäna kunder till de mest välkända företagen över hela världen inom områdena teknik, bank, telekommunikation, fordon eller hushållsapparater.
Arbetsuppgifterna för denna roll inkluderar att:
- fungera som den första kontaktpunkten för kunder
- svara på och spela in kundförfrågningar som väckts genom inkommande samtal
- upprätthålla solida kundrelationer med kunder utomlands genom att hantera frågor med snabbhet och professionalism
- felsöka och lösa vanliga tekniska problem
- gläd kunderna med din kunskap och expertis för att överträffa deras förväntningar
Vi erbjuder
- Ett konkurrenskraftigt förmånspaket + bonusar
- Två extralöner under året
- Utbildningsprogram för de första veckorna av din anställning
- Karriärutvecklingsmöjligheter
- Personalrelationsavdelning som stödjer dig med att integrera till det grekiska systemet
Om dig
Vi söker dig som har god kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt. Du har en hög anpassningsförmåga i dynamiska arbetsmiljöer samt en kundcentrerad tankegång. Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande roll är inget krav men meriterande.
Kvalifikationer
- Flytande i tal och skrift i något av de tidigare nämnda språket
- En bra nivå i det engelska språket
- PC-kunskap
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig madeleine.ranstrom@hero.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.