Publicerad: 2024-10-18

Logotyp

Field Operations Support Manager

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vill du vara en nyckelperson i att driva kvalitet och hållbarhet inom en ledande organisation inom säkerhet- och trygghetsbranschen? Är du en naturlig ledare som trivs med att skapa strukturer och effektivisera processer, samtidigt som du får möjlighet att arbeta operativt? Då kan rollen som Field Operations Support Manager på Sector Alarm vara något för dig!

Hur ser din nya roll ut som Field Operations Support Manager?

I rollen kommer du ha det övergripande ansvaret för leverantörskontakter, analysarbete, inköp samt lagerhantering och leverans av material, verktyg, fordon till fältet. Du kommer att samarbeta tätt med Logistics på koncernnivå för att säkerställa tillgången till komponenter och material på fältet. Arbetet sker i nära samarbete med driftkoordinatorn och du är även ett stöd för driftavdelningen i frågor som rör komponenter och annat material.

Som ledare för avdelningen kommer du att ansvara för en driftkoordinator, där din roll är att vägleda, stödja och utveckla medarbetarens kompetens och arbetsinsatser.

Som en del av Driftledningen arbetar du aktivt med organisationsutveckling och förbättring av rutiner och processer och du leder projekt inom både kortsiktiga och långsiktiga strategier. Du ansvarar för att uppdatera och vidareutveckla processdokumentation, driver kvalitetshöjande åtgärder och säkerställer miljömedvetenhet i bolagets materialhantering. Utöver detta arbetar du med internkommunikation för Driftorganisationen och fungerar som stöd till Operations Director i både strategiska och operativa frågor.

Vem söker vi?

För att trivas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet inom logistik och processledning och vill ta nästa steg in i en ledande roll. Vi tror också att du har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis kommunikation, logistik eller processledning. Du är en analytisk och strategisk person som trivs i en kommunikativ roll, samtidigt som du inte tvekar att arbeta operativt och får saker gjorda – du är en riktig "doer". Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift, samt körkort B (manuell växellåda) är krav för tjänsten.

I rekryteringsprocessen kommer vi att lägga särskilt stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har rätt inställning, värderingar och ledarskapsförmåga för att framgångsrikt kunna leda och utveckla avdelningen och bidra till vår övergripande vision. Dina personliga egenskaper, såsom ditt engagemang och din förmåga att inspirera andra, kommer vara avgörande för hur väl du lyckas i rollen.

Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. För att jobba på Sector Alarm krävs därför även ett tillfredsställande utdrag ur polisens belastningsregister.

Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm - vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling

Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.

Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans.

Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.

Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!

Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas.

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karin Hällås0733 70 32 56 alternativt karin.hallas@sectoralarm.se

Vi ser fram emot att lära känna dig!

Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg