Publicerad: 2024-10-24
Vi söker en ny stjärna till vår Customer Success i Göteborg
Är du en person som älskar att bemöta människor över telefon och ge dem en förstklassig service? Nu söker vi en till medarbetare till vårt team för Customer Success på kontoret i Göteborg. Här kommer du bli en del av ett litet, väloljat team som hjälper våra kunder via telefon och mail. Du kommer jobba på First Line och vara den som tar emot och löser ärenden. Är du bra på att lyssna, förstå och lösa kunders problem och håller du dig lugn även när det är mycket att göra? Då hoppas vi att du söker till tjänsten!
ChargeNode är en av Sveriges ledande laddpartner. Vi jobbar med bekymmersfri och premium elbilsladdning. Vi har bland annat laddboxar, laddsystem och laddtjänst och många kunder som är beroende av att våra system fungerar bekymmersfritt. Därför är vår kundservice helt avgörande för kundupplevelsen. Hit ringer både anläggningsägare och laddkunder för att få hjälp och guidning. Våra kunder blir allt mer pålästa och kunniga kring elbilsladdning och det är viktigt att du är intresserad av att förstå våra system och tekniska portaler för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt. Det viktigaste är att du är en mästare att möta alla sorters människor och att du har ett professionellt och trevligt bemötande genom hela kundresan. Både i tal och skrift. Det är också viktigt att du verkligen trivs med att sitta i telefon och trivs med att hjälpa människor. Är du en person som inte ger dig förrän du löst problemet och kunden är nöjd? Då vill vi gärna se din ansökan redan idag!
Vi söker dig som
- Trivs med felsökning, ärendehantering och problemlösning
- Har ett trevligt bemötande av alla kunder både över telefon samt via mail
- Trivs med att sitta i telefon och vid en dator en stor del av din arbetsdag
- Har lätt för att lära dig och navigera i olika system och portaler via dator
- Lätt att fånga och förstå problem och hitta sambanden som leder till lösningen
- Gillar när det är högt tempo och många bollar i luften
- Är självständig och gärna tar tag i saker som behöver lösas & letar förbättringar
Hur vi jobbar
Med oss får du vara med på en fantastisk resa i en framtidsbransch. Hos ChargeNode går utvecklingen otroligt fort så det är viktigt att du är lösningsfokuserad och trivs när det händer mycket. Som en startup jobbar vi med fungerande processer men du kommer vara med och vidareutveckla och påverka så att vi skapar ännu tydligare roller, manualer och processer internt och vara en del i att påverka arbetssättet vidare. Vi gillar därför självständighet, förmågan att ta tag i förbättringar och att hela tiden vara med och utveckla våra processer. Det är också viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken. Hos oss är det laget framför jaget som gäller, så ödmjukhet och fokus på samarbete är en självklarhet. Samtidigt gillar du såklart att jobba med tydliga mål och drivs av att vinna kunder och leverantörers förtroende över telefon och mail. Att du är självgående och har stor trygghet i rollen ser vi som en självklarhet. Våra arbetstider kan variera mellan 7.00-18.00 så att du ibland börjar tidigt och slutar tidigt och ibland börjar senare och slutar senare. Du kommer jobba med härliga kollegor från vårt huvudkontor i Göteborg. Låter det som du? Sök idag!
Snabba fakta om ChargeNode
Varje dag gör vi allt vi kan för att göra världen lite renare och bättre samtidigt som vi försöker bevara vår start-up känsla med snabba beslutsvägar och rock'n'roll. Skulle du vilja bli en del av vårt härliga gäng? Sök idag! Urval och intervjuer sker löpande!
1.ChargeNode är entreprenörsdrivet med fokus på den gröna omställningen i samhället.
2.ChargeNode’s värdeord är Glädje, Nytänkande och Plugged-in (get it? 😉).
3.Vi jobbar med att göra kundens upplevelse premium och bekymmersfri varje dag!
Här kan du läsa mer om ChargeNode!