Publicerad: 2024-10-24
Lager- och butiksansvarig till företag inom gruvindustrin!
Om tjänsten
Som lager- och butiksansvarig har du ett övergripande ansvar för butiken, lagret och inköp. Det innebär att du tar emot kunder, beställer och säljer produkter samt strukturerar och inventerar lagret. Du säkerställer ett effektivt flöde samt god lagerhållning av material och produkter. Du planerar också utlämningar och leveranser till kund, både internt och externt. Tjänsten innebär kontakt med kunder, leverantörer och kollegor.
Produkterna du arbetar med återfinns inom mekanik, service och underhåll för gruvindustrin.
Tjänsten är belägen i Gällivare och du ansvarar ensamt för butik och lager på företagets två enheter men du har många kollegor att rådfråga. Du ingår i ett större team på cirka 20 medarbetare. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och tillsvidare. Det är uttalat att kunden tar över anställningen efter en tid. Arbetstiderna är vardagar kl 7-16.
I din roll som lager- och butiksansvarig är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundbemötande och kundservice
• Inventering och lagerhållning
• Beställning och hantering av arbetsordrar
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från butiks- eller lagerarbete, det är meriterande om du arbetat med produkter inom gruvindustrin. Det är viktigt att du har arbetat med kundrelationer och är van att ha många kontaktytor. Eftersom du är ensam på positionen har du med fördel arbetat i en roll med mycket eget ansvar. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vidare ser vi att du som person självständigt driver ditt arbete framåt. Du skapar en struktur och planering som effektiviserar ditt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad och kan samarbeta väl med både kollegor och kunder. Du trivs att arbeta i system och med olika produkter. Eftersom företaget arbetar med ett stort sortiment är det viktigt att du kan sätta dig in i produktmärkningar och seriekoder.
Viktigt för tjänsten är:
• Strukturerat arbetsätt
• Butiks- eller lagervana
• Kundservice
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofi Nordström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Som lager- och butiksansvarig har du ett övergripande ansvar för butiken, lagret och inköp. Det innebär att du tar emot kunder, beställer och säljer produkter samt strukturerar och inventerar lagret. Du säkerställer ett effektivt flöde samt god lagerhållning av material och produkter. Du planerar också utlämningar och leveranser till kund, både internt och externt. Tjänsten innebär kontakt med kunder, leverantörer och kollegor.
Produkterna du arbetar med återfinns inom mekanik, service och underhåll för gruvindustrin.
Tjänsten är belägen i Gällivare och du ansvarar ensamt för butik och lager på företagets två enheter men du har många kollegor att rådfråga. Du ingår i ett större team på cirka 20 medarbetare. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och tillsvidare. Det är uttalat att kunden tar över anställningen efter en tid. Arbetstiderna är vardagar kl 7-16.
I din roll som lager- och butiksansvarig är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundbemötande och kundservice
• Inventering och lagerhållning
• Beställning och hantering av arbetsordrar
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från butiks- eller lagerarbete, det är meriterande om du arbetat med produkter inom gruvindustrin. Det är viktigt att du har arbetat med kundrelationer och är van att ha många kontaktytor. Eftersom du är ensam på positionen har du med fördel arbetat i en roll med mycket eget ansvar. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vidare ser vi att du som person självständigt driver ditt arbete framåt. Du skapar en struktur och planering som effektiviserar ditt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad och kan samarbeta väl med både kollegor och kunder. Du trivs att arbeta i system och med olika produkter. Eftersom företaget arbetar med ett stort sortiment är det viktigt att du kan sätta dig in i produktmärkningar och seriekoder.
Viktigt för tjänsten är:
• Strukturerat arbetsätt
• Butiks- eller lagervana
• Kundservice
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofi Nordström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!