Publicerad: 2024-10-25
Servicerådgivare sökes till kund i Tungelsta!
Om tjänsten
Brinner du för att förmedla förstklassig service och får energi av daglig kundkontakt? Då kan jobbet som servicerådgivare vara något för dig. Rollen som servicerådgivare är ett socialt och stimulerande arbete för dig som vill arbeta på ett väletablerat företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser att du som person är ordentlig, positiv och serviceinriktad, eftersom kundbemötandet är en avgörande del i verksamhetens fortsatta framgång. Du erbjuds chansen att vara en del av ett motiverande och härligt team, samtidigt som du kontinuerligt utbildas och vidareutvecklas i din roll. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär men återkommande är kontakten med såväl nya som redan etablerade kunder.
Dina dagliga arbetsuppgifter som servicerådgivare innefattar att ta bokningar över telefon, rådgivning, inköp av bildelar, göra offerter, samt ta fram prisförslag på diverse reparationer. Men även ta emot kunder i person, besvara frågor, samt vara mellanhanden mellan kunden och verkstaden. Dessutom ingår arbete i diverse system i det dagliga arbetet, det är därför viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i digitala system. Jobbet är en heltidstjänst och arbetstiderna sker under kontorstider.
Din profil
I syfte att lyckas i rollen som servicerådgivare har du:
-Ett par års erfarenhet som servicerådgivare.
-En grundläggande förståelse av bilar och dess olika delar.
-God datorvana, gärna erfarenhet av olika system.
-B-körkort.
Det är meriterande om du har:
-Tidigare erfarenhet som arbetsledare.
-Tidigare erfarenhet av att arbeta i Kobra, Cabas eller Q-check.
Du som person:
-Är ambitiös, hårt arbetande och driven.
-Brinner för service och kundbemötande.
-Är lättlärd och vill utvecklas.
-Strävar efter att skapa en bra stämning.
Om företaget
Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Brinner du för att förmedla förstklassig service och får energi av daglig kundkontakt? Då kan jobbet som servicerådgivare vara något för dig. Rollen som servicerådgivare är ett socialt och stimulerande arbete för dig som vill arbeta på ett väletablerat företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser att du som person är ordentlig, positiv och serviceinriktad, eftersom kundbemötandet är en avgörande del i verksamhetens fortsatta framgång. Du erbjuds chansen att vara en del av ett motiverande och härligt team, samtidigt som du kontinuerligt utbildas och vidareutvecklas i din roll. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär men återkommande är kontakten med såväl nya som redan etablerade kunder.
Dina dagliga arbetsuppgifter som servicerådgivare innefattar att ta bokningar över telefon, rådgivning, inköp av bildelar, göra offerter, samt ta fram prisförslag på diverse reparationer. Men även ta emot kunder i person, besvara frågor, samt vara mellanhanden mellan kunden och verkstaden. Dessutom ingår arbete i diverse system i det dagliga arbetet, det är därför viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i digitala system. Jobbet är en heltidstjänst och arbetstiderna sker under kontorstider.
Din profil
I syfte att lyckas i rollen som servicerådgivare har du:
-Ett par års erfarenhet som servicerådgivare.
-En grundläggande förståelse av bilar och dess olika delar.
-God datorvana, gärna erfarenhet av olika system.
-B-körkort.
Det är meriterande om du har:
-Tidigare erfarenhet som arbetsledare.
-Tidigare erfarenhet av att arbeta i Kobra, Cabas eller Q-check.
Du som person:
-Är ambitiös, hårt arbetande och driven.
-Brinner för service och kundbemötande.
-Är lättlärd och vill utvecklas.
-Strävar efter att skapa en bra stämning.
Om företaget
Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!