Publicerad: 2024-10-25
Driven administratör/innesäljare
TopWork söker dig som vill arbeta som administratör/innesäljare hos vår kund i Växjö
Vi söker en administratör/innesäljare för kunds räkning. Här kommer du vara ansvarig för att ge bra service och på så sätt säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Du kommer hjälpa dina kollegor med diverse administrativa uppgifter. I rollen kommer du även fungera som innesäljare där du når ut till såväl befintliga som nya kunder via telefon. Du ser över kundernas nuvarande och kommande behov av vår kunds tjänster. Du kommer således vara en viktig länk såväl externt som internt och för att lyckas i rollen krävs att du klarar av att arbeta med flera saker parallellt.
Vi ser att du:
- Har tidigare erfarenhet av administrativt och/eller försäljningsarbete.
- Är serviceinriktad och har en förmåga att sprida god stämning bland människor du träffar och arbetar tillsammans med.
- Organiserad och noggrann men ändå klarar av att anpassa dig till förändrade arbetsförhållanden.
- God kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
- Talar flytande svenska och goda kunskaper i engelska.
- Goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Word, Excel och Outlook.
Vi erbjuder dig en trevlig arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling och ansvar. Du kommer vara en del av ett engagerat team och ha möjlighet att påverka och bidra till vår kunds framgång.
Är du en serviceinriktad och engagerad administratör/innesäljare så tveka inte att lämna in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Tjänsten är en direktrekrytering och du kommer bli anställd av vår kund. Genom att anlita TopWork ger vi såväl kund som dig som kandidat bästa möjlighet att lyckas med det nya arbetet.
Vi söker en administratör/innesäljare för kunds räkning. Här kommer du vara ansvarig för att ge bra service och på så sätt säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Du kommer hjälpa dina kollegor med diverse administrativa uppgifter. I rollen kommer du även fungera som innesäljare där du når ut till såväl befintliga som nya kunder via telefon. Du ser över kundernas nuvarande och kommande behov av vår kunds tjänster. Du kommer således vara en viktig länk såväl externt som internt och för att lyckas i rollen krävs att du klarar av att arbeta med flera saker parallellt.
Vi ser att du:
- Har tidigare erfarenhet av administrativt och/eller försäljningsarbete.
- Är serviceinriktad och har en förmåga att sprida god stämning bland människor du träffar och arbetar tillsammans med.
- Organiserad och noggrann men ändå klarar av att anpassa dig till förändrade arbetsförhållanden.
- God kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
- Talar flytande svenska och goda kunskaper i engelska.
- Goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Word, Excel och Outlook.
Vi erbjuder dig en trevlig arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling och ansvar. Du kommer vara en del av ett engagerat team och ha möjlighet att påverka och bidra till vår kunds framgång.
Är du en serviceinriktad och engagerad administratör/innesäljare så tveka inte att lämna in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Tjänsten är en direktrekrytering och du kommer bli anställd av vår kund. Genom att anlita TopWork ger vi såväl kund som dig som kandidat bästa möjlighet att lyckas med det nya arbetet.