Publicerad: 2024-10-29
Kundservicemedarbetare till energibolag i Stockholm
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader, med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.
Om företaget:
Detta bolag är konfidentiellt, vid vidare dialog kommer du få mer information om tjänsten och företaget.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en rolig och kreativ arbetsmiljö där du får möjlighet att lära dig både om energibranschen och få en möjlighet att utvecklas inom kundservice. I denna roll får du ta eget ansvar och kommer kontinuerligt få coachning så att du känner dig trygg i din roll och samtidigt utvecklas. Du blir en del av en arbetsgrupp med bra sammanhållning som drivs av ett stort engagemang.
Som kundservicemedarbetare har du en nyckelfunktion i bolagets dagliga verksamhet. Du tillsammans med dina kollegor i kundservicegruppen kommer ofta vara först i kedjan att hjälpa kunderna och blir ansiktet utåt för företaget. De flesta frågor inkommer via telefon eller mejl och rör främst fakturor eller avtalsfrågor. I rollen innebär det också ansvar för administration och dokumentation.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För att trivas i rollen motiveras du av en omväxlande vardag med bitvis högt tempo där du fyller dina dagar med intressanta kontakter via telefon och mejl från kunder. Du är bekväm att arbeta självständigt men även har en god samarbetsförmåga eftersom du och dina kollegor hjälper och stöttar varandra inom olika frågeställningar.
Du trivs med att organisera och administrera och vill gärna bidra till förbättring och utveckling i en roll där initiativ, engagemang och idéer är välkomna. Du kommer vara med och skapa en god atmosfär och lever upp till företagskulturen genom att vara i framkant, ta initiativ, är öppen och agerar säkert.
Vi söker dig som har:
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har ett par års arbetslivserfarenhet av att arbeta med kundservice över telefon
• God vana att hantera information i olika IT-system
• Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska i tal och skrift
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader, med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.
Om företaget:
Detta bolag är konfidentiellt, vid vidare dialog kommer du få mer information om tjänsten och företaget.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en rolig och kreativ arbetsmiljö där du får möjlighet att lära dig både om energibranschen och få en möjlighet att utvecklas inom kundservice. I denna roll får du ta eget ansvar och kommer kontinuerligt få coachning så att du känner dig trygg i din roll och samtidigt utvecklas. Du blir en del av en arbetsgrupp med bra sammanhållning som drivs av ett stort engagemang.
Som kundservicemedarbetare har du en nyckelfunktion i bolagets dagliga verksamhet. Du tillsammans med dina kollegor i kundservicegruppen kommer ofta vara först i kedjan att hjälpa kunderna och blir ansiktet utåt för företaget. De flesta frågor inkommer via telefon eller mejl och rör främst fakturor eller avtalsfrågor. I rollen innebär det också ansvar för administration och dokumentation.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För att trivas i rollen motiveras du av en omväxlande vardag med bitvis högt tempo där du fyller dina dagar med intressanta kontakter via telefon och mejl från kunder. Du är bekväm att arbeta självständigt men även har en god samarbetsförmåga eftersom du och dina kollegor hjälper och stöttar varandra inom olika frågeställningar.
Du trivs med att organisera och administrera och vill gärna bidra till förbättring och utveckling i en roll där initiativ, engagemang och idéer är välkomna. Du kommer vara med och skapa en god atmosfär och lever upp till företagskulturen genom att vara i framkant, ta initiativ, är öppen och agerar säkert.
Vi söker dig som har:
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har ett par års arbetslivserfarenhet av att arbeta med kundservice över telefon
• God vana att hantera information i olika IT-system
• Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska i tal och skrift
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!