Publicerad: 2024-10-31
Customer Operations Co-worker, vikariat
Denna tjänst är ett vikariat på 12 månader med start omgående.
Är du en stjärna på service, har ett intresse för banktjänster och vill leverera positiv energi till ditt team?
Du ser alltid till att alltid leverera en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar.
Sunt förnuft, enkelhet, att arbeta tillsammans och att våga gå vår egen väg. Det är så vi gör skillnad. För att uppnå vår vision måste vi arbeta hårt och sträva åt samma håll
Vi erbjuder dig
I rollen på bank svarar du för en kompetent och effektiv service via telefon, mail och chatt till kunder som har finansiering via Ikano. För att kunna möta kundernas förväntningar vill vi nu förstärka gruppen med någon som gillar förändringar och strävar efter självledarskap med en inställning om att allt är möjligt. Ingenting är omöjligt.
Du kommer att svara på inkommande samtal från framförallt Ikano Banks privatkunder och samarbetspartners med frågor som kan röra exempelvis banklån, sparande, fakturaärenden, produkter och räntefrågor. Utöver det kommer du dessutom att arbeta med att besvara kundfrågor som inkommer via chatt & mail. Tjänsten är en fulltidstjänst.
Egenskaper;
Vi söker dig som har hög kommunikativ förmåga och tycker om att arbeta strukturerat. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska. Utöver detta ser vi gärna att du:
• Är intresserad och vill lära dig mer om finansiella lösningar
• Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo
• Har ett stort engagemang, är drivande samt tar ansvar för den egna utvecklingen
• Kan snabbt anpassa sig till en flexibel arbetsmiljö
• Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation
• Har lätt för att samarbeta med andra och bidrar med positivitet
• Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper
Kunskaper;
• Erfarenhet av att leverera enastående service till våra kunder i alla våra kanaler (chatt, mail och telefon) med ett genuint intresse för kunden och värderingar i fokus
• Du förväntas leverera försäljning genom behovsanpassade kundmöten
• Du har ett proaktivt arbetssätt och vill vara en del i att utveckla och ständigt sträva efter att lära dig mer
• Är öppen för nytänkande samt vill vara en del av Ikano Banks digitaliseringsresa och bidra med förbättringar
• Du bidrar till att bygga ett en stark teamkänsla med god sammanhållning
• Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt
Låter det intressant?
Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast, urval kommer ske löpande.
Vi kan inte ta emot ansökningar via mail, vänligen ansök via ansökningsformuläret.
Sista ansökningsdag: 17 november 2024. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen kontakta Ceylan Saidova på ceylan.saidova@ikano.se
Är du en stjärna på service, har ett intresse för banktjänster och vill leverera positiv energi till ditt team?
Du ser alltid till att alltid leverera en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar.
Sunt förnuft, enkelhet, att arbeta tillsammans och att våga gå vår egen väg. Det är så vi gör skillnad. För att uppnå vår vision måste vi arbeta hårt och sträva åt samma håll
Vi erbjuder dig
I rollen på bank svarar du för en kompetent och effektiv service via telefon, mail och chatt till kunder som har finansiering via Ikano. För att kunna möta kundernas förväntningar vill vi nu förstärka gruppen med någon som gillar förändringar och strävar efter självledarskap med en inställning om att allt är möjligt. Ingenting är omöjligt.
Du kommer att svara på inkommande samtal från framförallt Ikano Banks privatkunder och samarbetspartners med frågor som kan röra exempelvis banklån, sparande, fakturaärenden, produkter och räntefrågor. Utöver det kommer du dessutom att arbeta med att besvara kundfrågor som inkommer via chatt & mail. Tjänsten är en fulltidstjänst.
Egenskaper;
Vi söker dig som har hög kommunikativ förmåga och tycker om att arbeta strukturerat. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska. Utöver detta ser vi gärna att du:
• Är intresserad och vill lära dig mer om finansiella lösningar
• Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo
• Har ett stort engagemang, är drivande samt tar ansvar för den egna utvecklingen
• Kan snabbt anpassa sig till en flexibel arbetsmiljö
• Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation
• Har lätt för att samarbeta med andra och bidrar med positivitet
• Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper
Kunskaper;
• Erfarenhet av att leverera enastående service till våra kunder i alla våra kanaler (chatt, mail och telefon) med ett genuint intresse för kunden och värderingar i fokus
• Du förväntas leverera försäljning genom behovsanpassade kundmöten
• Du har ett proaktivt arbetssätt och vill vara en del i att utveckla och ständigt sträva efter att lära dig mer
• Är öppen för nytänkande samt vill vara en del av Ikano Banks digitaliseringsresa och bidra med förbättringar
• Du bidrar till att bygga ett en stark teamkänsla med god sammanhållning
• Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt
Låter det intressant?
Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast, urval kommer ske löpande.
Vi kan inte ta emot ansökningar via mail, vänligen ansök via ansökningsformuläret.
Sista ansökningsdag: 17 november 2024. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen kontakta Ceylan Saidova på ceylan.saidova@ikano.se