Publicerad: 2024-11-01
Vi söker Ekonomiassistent till kund i Halmstad
Är du nyfiken, noggrann och engagerad och söker nya utmaning där utveckling och förbättringar är en självklarhet för dig ? Då kan denna tjänst var något för dig . Välkommen med din ansökan.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har en relevant utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Du är van vid att arbeta affärssystem och har ett intresse för digitala verktyg, med goda kunskaper i Excel. Du uttrycker dig obehindrat i svenska språket i både tal och skrift och har en god kommunikativ förmåga. I rollen som ekonomiassistent med fokus på leverantörs reskontra hos oss kommer du hantera och säkerställa korrekt hantering av våra leverantörsfakturor. Du ansvarar för att betalningar sker i tid och stämmer överens med våra inköpsordrar, samt att arbetsflödena är effektiva och smidiga.
Den vi söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att du är en trygg och lösningsorienterad ekonomiassistent. Du har erfarenhet inom leverantörsreskontra och är med fördel van att arbeta i stora flöden. Det är viktigt att du är strukturerad, noggrann och och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du noggrann med ett analytiskt tankesätt och att du har förmåga att organisera ditt arbete genom prioritering och planering. Du trivs med att arbeta i team och är en lagspelare som gärna samarbetar för att nå gemensamma mål.
Ansökan och kontaktuppgifter
Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Annette Klang via e-post: annette.klang@lernia.se
Övrig information
Tjänsten är en provanställning på heltid i 6 månader där kunden har för avsikt att ta över anställningen därefter, placering i Halmstad
Lernia är vägen framåt
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har en relevant utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Du är van vid att arbeta affärssystem och har ett intresse för digitala verktyg, med goda kunskaper i Excel. Du uttrycker dig obehindrat i svenska språket i både tal och skrift och har en god kommunikativ förmåga. I rollen som ekonomiassistent med fokus på leverantörs reskontra hos oss kommer du hantera och säkerställa korrekt hantering av våra leverantörsfakturor. Du ansvarar för att betalningar sker i tid och stämmer överens med våra inköpsordrar, samt att arbetsflödena är effektiva och smidiga.
Den vi söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser att du är en trygg och lösningsorienterad ekonomiassistent. Du har erfarenhet inom leverantörsreskontra och är med fördel van att arbeta i stora flöden. Det är viktigt att du är strukturerad, noggrann och och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du noggrann med ett analytiskt tankesätt och att du har förmåga att organisera ditt arbete genom prioritering och planering. Du trivs med att arbeta i team och är en lagspelare som gärna samarbetar för att nå gemensamma mål.
Ansökan och kontaktuppgifter
Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Annette Klang via e-post: annette.klang@lernia.se
Övrig information
Tjänsten är en provanställning på heltid i 6 månader där kunden har för avsikt att ta över anställningen därefter, placering i Halmstad
Lernia är vägen framåt
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.