Publicerad: 2024-11-01

Logotyp

Outbound Planner

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

ValueOne söker en Outbound Planner med erfarenhet av att arbeta med kundorderhantering för ett konsultuppdrag hos ett tillverkande företag i Gästrikland. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper på sex månader med möjlighet till förlängning.  


ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.


Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:


  • Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
  • Tjänstepension
  • Sjuk- och vårdförsäkring 
  • Friskvårdsbidrag
  • Personlig coachning och karriärrådgivning
  • Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar 
  • Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org)

Om rollen

Vår kund behöver förstärka sin planeringsorganisation med en Outbound Planner som ska stötta avdelningen med kundorderhantering för flöden av produkter från företagets centrala lagerhubbar i Sverige och Europa.


Huvudsakliga arbetsuppgifter:


  • Kundorderhantering och leveransplanering
  • Underhålla och uppdatera masterdata
  • Hantera reklamationer och kundreturer
  • Stödja övriga avdelningar med prognos- och lagerplanering

Erfarenhet och kompetens

För att bli aktuell för rollen som Outbound Planner krävs eftergymnasial utbildning inom inköp, industriell ekonomi eller liknande samt flytande engelska i tal och skrift.Tidigare erfarenhet från att jobba med kundorderhantering är meriterande, liksom vana från att arbeta i en global organisation. 


Vi söker dig som är analytisk, kommunikativ och serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med och bygga relationer med stakeholders internt och externt.


Ansökan  

Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar och tillsätter uppdrag löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Johanna på telefon: 072 143 23 79 alternativt 010 332 29 20.  

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Sandviken

Populära jobb i Sandviken