Publicerad: 2024-11-04
Account Manager till företag inom ridsport
Vår kundsträvar efter att erbjuda ryttare världen över den bästa utrustningen på marknaden, och de är stolta över att deras produkter dagligenväljs av ledande professionella ryttare. Nu söker vi dig som vill bidra till vår kundsresa framåt i rollen som Account Manager!Vår kundtror på att utmana gällande normer och se på produktdesign med nya ögon. De utforskar hela tiden nya sätt att förbättra produkterna. Drivna av deras passion för sporten och en önskan att alla ryttare ska få uppleva skillnaden som bra utrustning gör, fortsätter de dedikerat att designa innovativa nya produkter. Målet initialt var attbli det ledande varumärket för anatomiska träns. Vår kundeftersträvar nu ävenatt utveckla annan anatomisk utrustning för hästar, men även högkvalitativa kläder som kombinerar stil, komfort och hållbarhet för ryttare.
Om tjänstenI rollen som Account Managerkommer du att spela en central roll och bidra med dina bredakunskaper inom hästar. Du kommer ingå i ett tight team och som Account Managerletar och prospekterar du nya kunder samt ansvarar över vissa befintliga kunder i form av att presentera &sälja in nya kollektioner. En ny kollektion släpps fyra gånger per år ochåterförsäljarna befinner sig till största del utomlands i länder som exempelvis Tyskland och Nederländerna,det kommer därför vara mycket resor i tjänsten.
Din profil- Ett sinne för affärer och vågar ta för dig
- Bred kunskap kring hästar
- Resultatinriktad och självgående
- Tävlingsinriktad
- Försäljning är något du jobbat med och vill fortsätta utvecklas inom
- En stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med sina egna tankar och idéer
- Flytande i tal och skrift på engelska och meriterande med annan språkkunskap, i första hantyska, franska, svenska
För att lyckas i tjänsten ser vi att du brinner för kundrelationer och alltid vill ge förstklassig service. Du ger och får energi i samspel med andra människor och är en lagspelare som även trivs med att ta egna initiativ. Du har en självsäkerhet i kombination med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslutsom gynnar alla berörda parter. Du är kvalitetsmedveten samt har en positiv inställning och är van att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål.
Du erbjuds- En möjlighet att få arbeta i ett expansivt företag
- Regelbundna team-aktiviteter
- Friskvårdsbidrag
- 30 dagars betald semester
Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från vår kundskontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.