Publicerad: 2024-11-05

Logotyp

Lageradministratör/Ekonomiassistent

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Som lageradministratör spelar du en central roll i logistik och distribution av varor tillsammans med vår lageransvarige. Du ansvarar för att hantera och optimera lagerflöden, vilket inkluderar registrering och administration av inkommande och utgående varor. Arbetet kan innebära att använda lagerhanteringssystem för att säkerställa effektivitet och exakthet i lagerhållningen. Erfarenhet från lager och logistik, samt goda kunskaper i lagerhanteringssystem och IT-verktyg, är viktiga för att lyckas i rollen. Arbetet som lageradministratör kan vara fysiskt krävande med tunga lyft.

Vi söker dig som:

  • Talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska
  • Är van vid att hantera kundärenden både via telefon och e-post
  • Är flexibel och kan arbeta längre dagar när det behövs
  • Är noggrann, ansvarstagande och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
  • Har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom lager

Dina arbetsuppgifter:

  • Ansvara för in och utleveranser av varor mot följesedel.
  • Ansvara för inventering.
  • Uppdatering av artikelregister.
  • Hantering av returer via vår webshop och ekonomiprogram samt kontakt med kunder.
  • Inleveranser och hantering, registrering av leverantörsfakturor.
  • Orderpackning vid behov i högsäsong.

Vi erbjuder:

  • En heltidstjänst med arbetstider måndag till fredag, kl. 08.00–17.00
  • 6 månaders visstidsanställning med möjlighet till förlängning
  • Start omgående

Observera att kandidater som inte uppfyller samtliga krav kommer att sorteras bort.

Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Märk ansökan Lager/Ekonomiassistent

Ansök via e-post till jobb@entreprenadbutiken.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg