Publicerad: 2024-11-06
Chef Kundsupport
Har du ett närvarande ledarskap och en förmåga att snabbt anpassa dig i en föränderlig miljö? Vi söker en engagerad ledare för en kundsupportfunktion som spelar en avgörande roll för vår kunds framgång.
Om rollen
Kundsupporten hanterar administration för tusentals kunder med ett brett spektrum av avtal och tilläggsuppdrag. Rollen innebär ansvar för att leda teamet i arbetet med att leverera hög service, effektivisera processer och skapa struktur. Du kommer också att delta i vår kunds förbättringsarbete och leda ett team med olika bakgrunder och erfarenheter.
Vi söker dig som är
• En trygg och erfaren ledare som ser individer och kan hantera gruppdynamik och spänningar på ett konstruktivt sätt
• Snabbfotad och van vid förändringsledning, med förmågan att agera närvarande i ditt ledarskap
• Affärsmässig, med förståelse för ekonomiska flöden och kundsupportens viktiga roll i vår kunds leverans
• Administrativt lagd, strukturerad och naturligt skicklig på att upprätta och följa rutiner och KPI
• Kommunikativ, då rollen innebär samverkan med olika funktioner både inom och utanför vår kunds organisation
Kvalifikationer
• Erfarenhet som chef för en liknande funktion, gärna med digitaliserings- och förändringsledningskompetens
• Framgångsrikt ledarskap med förmåga att coacha team för hög kundnöjdhet och resultat
• Analytisk förmåga att förbättra arbetsprocesser och skapa ordning och reda i datatunga flöden
• Ett proaktivt och strategiskt mindset med ett intresse för digitala verktyg
Om arbetsplatsen
Här erbjuds du en arbetsplats med fokus på gemenskap och engagemang. Det är ett trevligt klimat som är inriktat på att skapa nytta för både kunder och medarbetare. Rollen är placerad på vår kunds kundcenter i Stockholm.
Praktisk information
Start: Omgående, enligt ök
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: dagtid
Omfattning: heltid
Kontaktuppgifter: jennifer.ahlberg@pn.se
Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Professionals Nord kommer att sköta rekryteringsprocessen och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går via ansvarig rekryterare alternativt till info@pn.se
Om rollen
Kundsupporten hanterar administration för tusentals kunder med ett brett spektrum av avtal och tilläggsuppdrag. Rollen innebär ansvar för att leda teamet i arbetet med att leverera hög service, effektivisera processer och skapa struktur. Du kommer också att delta i vår kunds förbättringsarbete och leda ett team med olika bakgrunder och erfarenheter.
Vi söker dig som är
• En trygg och erfaren ledare som ser individer och kan hantera gruppdynamik och spänningar på ett konstruktivt sätt
• Snabbfotad och van vid förändringsledning, med förmågan att agera närvarande i ditt ledarskap
• Affärsmässig, med förståelse för ekonomiska flöden och kundsupportens viktiga roll i vår kunds leverans
• Administrativt lagd, strukturerad och naturligt skicklig på att upprätta och följa rutiner och KPI
• Kommunikativ, då rollen innebär samverkan med olika funktioner både inom och utanför vår kunds organisation
Kvalifikationer
• Erfarenhet som chef för en liknande funktion, gärna med digitaliserings- och förändringsledningskompetens
• Framgångsrikt ledarskap med förmåga att coacha team för hög kundnöjdhet och resultat
• Analytisk förmåga att förbättra arbetsprocesser och skapa ordning och reda i datatunga flöden
• Ett proaktivt och strategiskt mindset med ett intresse för digitala verktyg
Om arbetsplatsen
Här erbjuds du en arbetsplats med fokus på gemenskap och engagemang. Det är ett trevligt klimat som är inriktat på att skapa nytta för både kunder och medarbetare. Rollen är placerad på vår kunds kundcenter i Stockholm.
Praktisk information
Start: Omgående, enligt ök
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: dagtid
Omfattning: heltid
Kontaktuppgifter: jennifer.ahlberg@pn.se
Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Professionals Nord kommer att sköta rekryteringsprocessen och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går via ansvarig rekryterare alternativt till info@pn.se