Publicerad: 2024-11-07
Junior Customer Success till växande SaaS-bolag!
Är du intresserad av att vara en del av ett innovativt företag som leder vägen inom konsultinköp med sin avancerade teknologi? Vår kund värdesätter att skapa långsiktiga och enastående relationer med deras kunder och nu behöver de din hjälp för att fortsätta föra deras vision framåt. Om du brinner för att göra skillnad, är noggrann samt redo att anta en ny utmaning? Då är rollen som Junior Customer Success rätt för dig!
OM TJÄNSTEN
Som Junior Customer Success kommer du att spela en avgörande roll i vår kunds fortsatta tillväxtresa. Din primära uppgift blir till en början att grundligt lära dig alla aspekter av kundernas system, CPro, för att sedan ta ansvar för att vårda och utveckla relationerna med några av företagets viktigaste kunder. Ditt arbete kommer att omfatta deltagande i veckomöten, presentation av nya systemfunktioner, utbildning av kunder och att skapa dig en djup förståelse för deras specifika utmaningar inom konsultinköp, vilket gör det möjligt för dig att bidra med bästa praxis. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att hantera inkommande supportärenden och proaktivt analysera möjliga lösningar för att minimera deras påverkan.
Du erbjuds
💥After Works - Månatliga evenemang som du är välkommen att vara med och planera
🌟Hybrid arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån en till två gånger per vecka
🚀Generösa förmåner och möjlighet att växa tillsammans med bolaget
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hålla i möten med kunder veckovis och gå igenom nyheter i systemet
* Hjälpa till med kontrakteringen av nya och befintliga konsultkontrakt
* Assistera i onboarding-processen för nya leverantörer i Cpro
* Svara på inkommande supportfrågor
* Samarbeta effektivt med kunder
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundvård (customer success/support)
- Besitter ett starkt teknikintresse och systemvana
- Besitter god kunskap i Microsoft Excel och PowerPoint
- Är flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Det är meriterande om du har
- En eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av import/export av data
- Erfarenhet inom konsultbranschen
- Arbetat med molntjänster tidigare
Vi kommer i denna rekryteringsprocess lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad i ditt dagliga arbete, du är självgående samtidigt som du är en lagspelare samt brinner för att skapa långsiktiga relationer och sätter alltid affären först.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
OM TJÄNSTEN
Som Junior Customer Success kommer du att spela en avgörande roll i vår kunds fortsatta tillväxtresa. Din primära uppgift blir till en början att grundligt lära dig alla aspekter av kundernas system, CPro, för att sedan ta ansvar för att vårda och utveckla relationerna med några av företagets viktigaste kunder. Ditt arbete kommer att omfatta deltagande i veckomöten, presentation av nya systemfunktioner, utbildning av kunder och att skapa dig en djup förståelse för deras specifika utmaningar inom konsultinköp, vilket gör det möjligt för dig att bidra med bästa praxis. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att hantera inkommande supportärenden och proaktivt analysera möjliga lösningar för att minimera deras påverkan.
Du erbjuds
💥After Works - Månatliga evenemang som du är välkommen att vara med och planera
🌟Hybrid arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån en till två gånger per vecka
🚀Generösa förmåner och möjlighet att växa tillsammans med bolaget
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hålla i möten med kunder veckovis och gå igenom nyheter i systemet
* Hjälpa till med kontrakteringen av nya och befintliga konsultkontrakt
* Assistera i onboarding-processen för nya leverantörer i Cpro
* Svara på inkommande supportfrågor
* Samarbeta effektivt med kunder
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundvård (customer success/support)
- Besitter ett starkt teknikintresse och systemvana
- Besitter god kunskap i Microsoft Excel och PowerPoint
- Är flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Det är meriterande om du har
- En eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av import/export av data
- Erfarenhet inom konsultbranschen
- Arbetat med molntjänster tidigare
Vi kommer i denna rekryteringsprocess lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad i ditt dagliga arbete, du är självgående samtidigt som du är en lagspelare samt brinner för att skapa långsiktiga relationer och sätter alltid affären först.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.