Publicerad: 2024-11-07
Sales Representative till Servicefinder
Servicefinder är en svensk digital marknadsplats som kopplar samman konsumenter med tjänsteföretag. De grundades 2006 med målet att göra det enkelt för privatpersoner ochföretag att hitta samt jämföra lokala tjänsteleverantörer inom en mängd olika branscher, såsom bygg, renovering, städning, trädgårdsarbete, flytt och mycket mer. Genom Servicefinders plattform kan användare beskriva sina behov och få offerter från kvalitetssäkrade leverantörer, vilket skapar en konkurrenskraftig process som ofta leder till lägre priser och bättre tjänstekvalitet. Med sitt fokus på enkelhet, kvalitet och trygghet strävar Servicefinder efter att vara en självklar plattform för alla som söker professionella tjänster.
I Stockholm sitter dei rymliga lokaler i Sturegallerian som de delartillsammans med Prisjakt.
Om tjänstenHos Servicefindertillhör du ett team av säljare som fokuserar på nykundsförsäljning. Teamets mål är att få affären att nå nya nivåeroch de söker därför nya säljare till sitt team. Som säljareansvarar du för hela säljcykeln inom B2B vilket innebäridentifiering och analys av kunderfram till att avtalet är signerat. Försäljningen sker främst via telefon, men du har även hjälp av systemoch demoverktyg för att nå ut till kunderna. Du samarbetar nära avdelningen för Customer Experience som du även lämnar över kunden till efter signerad offert.
- Ansvar för hela säljcykeln, från kundanalys till signerat avtal.
- Telefon somfrämsta arbetsverktyg.
- Du arbetar med B2B-försäljning och skapar goda kundrelationer.
- Nära samarbete med teamet samt avdelningen för Customer Experience.
På Servicefinder prioriteras din personlighet främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och ansvarstagande person med en naturlig förmåga att kommunicera och skapa relationer. Du är inte rädd för att ta ”nej” som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling. Som en del av teamet på Servicefinder får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från kollegor och ledare. Med rätt nyfikenhet, attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär.
Dessutom söker vi dig som har:
- Tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, det är meriterande om du har jobbat med B2B-försäljning sedan innan.
- God system- och datorvana.
- Flytande kunskaper i svenska och engelska.
- Start: Januari 2025
- Plats: Östermalm, Stockholm
- Omfattning: Heltid
- Lön: Grundlön + Provision/Bonus
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.