Publicerad: 2024-11-07
Orderadministratör
Vi söker nu en services inriktad orderadministratör. Jobbet startar omgående och är på heltid/deltid. Arbetstiderna är Måndag - Fredag kl 08:00 - 17:00. Eller enl ÖK
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot och registrera order samt mycket omkring order och uppföljning, kundkontakt via mejl och telefon. Kan ha många bollar i luften. Det är ett litet kontor men med många kontaktytor, så alla hjälps åt. Du tar emot samtal och vidarebefordrar till dina kollegor.
Plus är också om du är bevandrad i uppbyggnaden av hemsidor.
Lön enligt ök.
Vem är du?
Du är en serviceinriktad och stresstålig administratör som har några års erfarenhet av administration och gärna orderhantering. Det är meriterande om du har kunskaper i Pyramid, ett krav är dator vana.
Din ledstjärna är service och noggrannhet och du vill hjälpa och tycker om att arbeta i ett mindre företag.
Om verksamheten
För över 25 år sedan startade Enjoy Sales sin resa i Bräcke i Jämtland och sedan dess har vi levererat dryckeskylar och frysskåp med skräddarsydd varumärkesdekor till service-, dagligvaruhandeln och Horeca.
Vi utför service och levererar säljande exponeringslösningar för alla typer av kylda och frysta produkter.
Vi ägs till 100% av EasyFill AB, bolaget som skapat RotoShelf – roterande hyllinredningar för kylskåp.
Vi har marknadens främsta leverantörer av kyl- och frysskåp i sortimentet och sätter alltid högt värde på att ge kunden bästa möjliga service och kvalitet.
I ett omvärldsperspektiv påverkar vi dessutom aktivt våra leverantörer när det kommer till tillförlitlighet, minskad miljöpåverkan och underhålls- och energibesparande åtgärder.
Bland våra allra trognaste kunder hittar du bland annat Spendrups Bryggeri, Åbro Bryggeri, Carlsberg. Coca-Cola och Axfood, bara för att nämna några.
Vårt norrländska ursprung har stöpt oss till att alltid vara snabba i vändningarna och ständigt fokuserade på att överträffa dina förväntningar. Jajjamän!
Ansök via e-post till christina.sjoberg@enjoysales.se