Publicerad: 2024-11-07
Konsultuppdrag Nynäshamn - Administratör
Adress
Södertälje
Anställning
Heltid
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön
Är du strukturerad, snabb på att hantera ärenden och van att arbeta i olika system? Vill du vara en viktig länk mellan bostadsrättsföreningar och deras medlemmar? Då kan det här vara uppdraget för dig! Vi söker dig som kan starta omgående för ett konsultuppdrag på ca 2 månader i Nynäshamn.
Om rollen
Som administratör inom avgifts- och hyresförvaltning kommer du att hantera och följa upp en rad ärenden som inkommer från kunder. Exempel på arbetsuppgifter inkluderar:
- Hantera förfrågningar om andrahandsuthyrning
- Besvara frågor och hantera ärenden kring pantavgifter och lägenhetsförteckningar
- Ta hand om och administrera flyttärenden
- Sköta och uppdatera dokumentation och övriga administrativa uppgifter
Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi att du:
- Är van att arbeta i olika administrativa system och kan snabbt sätta dig in i nya verktyg.
- Har förmågan att hantera flera ärenden parallellt och prioriterar effektivt.
- Är strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer.
Övrigt
Startdatum: Omgående
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Konsultuppdrag på ca 2 månader där du blir anställd av Stegra och uthyrd till kund
Ort: Nynäshamn
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att kontaktas via telefon. Digital intervju samt personlighets- och logiskt tänkande tester förekommer under processens gång. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller lina@stegra.nu.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra, här kan du läsa om hur rekryteringsprocessen hos Stegra går till.