Publicerad: 2024-11-08
Teknikföretagen söker en ny kollega inom kontorsservice
Nu söker vi en person som ska stötta avdelningen för Kontor och Fastighet på Teknikföretagen! Har du erfarenhet av ett serviceinriktat yrke kanske detta är en roll för dig!
Ditt uppdrag
I denna roll kommer du ha ett varierat arbete. Rollen som Kontors- och konferensvärd omfattar sedvanliga uppgifter inom kontorsvaktmästeri såsom underhåll i kontorets lokaler, dagliga ronder som omfattar tillsyn av t ex trapphus, korridorer, posthantering, beställningar, sedvanlig skötsel av kaffemaskiner och ommöbleringar. En stor del av arbetet är att se vad som behöver göras och vara behjälplig i det. För att du ska lyckas i rollen behöver du vara prestigelös, driven och tycka om ett varierat arbete då ingen dag är den andra lik. Du bör ha en god fysisk förmåga då tunga lyft kan förekomma. Tjänsten är på halvtid, måndag – fredag 08.00-12.00 och arbetsplatsen är belägen i fina lokaler på Östermalm.I tjänsten som Kontors- och konferensvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat bestå av:
- Posthantering
- Kontakt med leverantörer och felanmälningar
- Hålla ordning och reda på fastigheten, tex byte av glödlampor, påfyllning av kaffe
- Möblering och iordningställande av arbetsrum och mötesrum
- Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och andra nödvändigheter
- Hantering av inkommande ärenden
Detta är ett konsultuppdrag på deltid med start omgående. Du får en anställning hos oss på OnePartnerGroup och blir uthyrd konsult till Teknikföretagen.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av vaktmästeri eller annat serviceinriktat arbete. Du behöver ha en god servicekänsla och kunna hjälpa till där det behövs. Du är serviceorienterad, lösningsfokuserad, har ett öga för detaljer och vet vad som ska göras. Självklart är du inte heller rädd för att bli lite smutsig. Vidare ser vi att du är en person som tycker om att ta egna initiativ och vara behjälplig. Som person är du nyfiken och har en vilja att ständigt förbättra ditt arbete. Avslutningsvis är du en glad, positiv och samarbetsvillig person.Du ska ha goda kommunikationsförmågor och vara välorganiserad för att klara av att hantera flera uppgifter samtidigt.
Viktigt för tjänsten är:
- Svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift
- Erfarenhet av liknande arbetsroll
- Vara självgående och kunna arbeta efter utsatta mål
- Vara flexibel, noggrann och prestigelös
- God datorvana, administrativ erfarenhet
Om oss
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Kontaktuppgifter och ansökan
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Ioanna Papadopoulou på 073-424 89 77. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.Vi ser fram emot att höra från dig!