Publicerad: 2024-11-08
Serviceinriktad Facility Coordinator
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Facility Coordinator till ett globalt teknikföretag. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där du i rollen kommer att kombinera koordinatoransvar med att supporta receptionen och back-office admin.
"Tillsammans skapar vi en inspirerande arbetsplats där ditt engagemang och din serviceanda gör skillnad!"
Arbetsplatsen:
Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång.
Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig!
Huvudsaklig ansvarsområden:
- Kontakt med fastighetsrelaterade leverantörer, t.ex. för ventilation, säkerhetssystem, access-system
- Kontakt med hyresvärd kring underhåll, reparation, utredningar etc.
- Dokumentation och registrering av inventarier inklusive uppmärkning av möbler
- Vara backup för receptionist samt kunna alla processer för receptionen
- Definiera, initiera och hantera fastighetsrelaterade inköp
- Systematisk brandskyddsarbete
- Generell adminsupport vad gäller hantering av nyckeltal, event support etc.
Ansvar i rollen:
- Brandskydd
- Access och säkerhet
- Parkeringsavtal
- Admin support i diverse IT-system
- Praktisk kunskap om fastigheten
Vi söker någon som:
- Har erfarenhet från likande roll
- Är självgående, proaktiv och kan ta egna initiativ
- Har utmärkta organisatoriska och problemlösningsförmågor
Krav:
- B-körkort
- Har goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
- Bra kunskaper i Microsoft Office-paketet och generella adminsystem
Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna en ny Facility Coordinator till vår kund.
Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00
Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar
Anställningsform: Vikariat på 1år med eventuell möjlighet till förlängning
Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
Startdatum: November 2024
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Läs mer om Joyweek längre ned på sidan