Publicerad: 2024-11-08
Office Coordinator till n-ink i Norrköping!
Adress
Norrköping
Anställning
Heltid
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön
Är du en fena på administration, organisering och problemlösning? Trivs du i dynamiska miljöer där du får arbeta både högt och lågt? Tycker du dessutom att det är spännande att få arbeta med enklare marknadsföring? Då kan rollen som Office Coordinator på techbolaget n-ink vara en perfekt match!
Om n-ink
n-inks vision är att skapa en grönare morgondag genom våra miljövänliga, unika och högpresterande ledande bläck som är anpassade för att möta framtidens behov inom elektronik och förnybar energi. De ledande bläcken leder inte bara till ökad prestanda, utan medför även miljövänliga batterier och elektronik utan skadliga PFAS-ämnen.
Vår resa började år 2020 och vi har sedan starten haft höga ambitioner på att nå en ledande position i det globala batteriekosystemet. Vårt team bestående av åtta drivna ingenjörer och entreprenörer välkomnar nu fler talanger som vill vara med och bidra till en grönare värld. Kanske är du en av dem?
Om rollen
I den dynamiska rollen som Office Coordinator på n-ink är inte den ena dagen den andra lik. Som personen med koll på allt från inköp av pennor till hantering av fakturor, koordinering av leveranser och administration av kundorderna, möjliggör du en smidig och effektiv verksamhet. I många fall är du dessutom den första kontaktpersonen för våra kunder. Det finns också möjlighet för dig att sätta din egen prägel på verksamheten genom att skapa och införa rutiner och processer som banar väg för n-inks tillväxt.
I ett växande bolag som n-ink förändras saker fort, och arbetsuppgifter kan både tillkomma och falla bort. Det vi just nu behöver är någon som kan stötta i följande:
· Generellt administrativt stöd gällande personal, ekonomi, inköp och viss kundservice
· Förbereda och skicka fakturor och hantera andra frågor relaterat till fakturering (med stöd från konsulter)
· Hantera leveranser, förbereda paket och hantera enklare logistikfrågor
· Onboarding av nya kollegor
· Planera och koordinera projekt, exempelvis relaterat till event
· Bokning av möten samt kommunikation och informationsdelning internt
Då vi ser att dessa arbetsuppgifter inte helt når upp i en heltidstjänst så ser vi gärna att du också har ett intresse för marknadsföring och du har en god förmåga att skapa enklare innehåll till olika kanaler, såsom sociala medier, hemsida och tryckt marknadsföring.
Rollen är placerad i vårt nya fräscha kontor i industrilandskapet i Norrköping, där vi huserar i HOPE, en mötesplats för bolag inom tryckt och organisk elektronik.
Vem söker vi?
Vi tror att du kommer trivas i den här rollen om du motiveras av ett varierande arbete där får du jonglera olika uppgifter samtidigt och där du får mycket ansvar. Du har en god kommunikations- och organisationsförmåga och du kan med smidighet navigera i olika uppgifter parallellt. Du är en optimist med ett lösningsinriktat angreppssätt som ser misslyckanden som en möjlighet att lära. Du är prestigelös och kavlar gärna upp ärmarna för olika typer av uppgifter, vilket gör att du frodas i snabbt växande bolag. Du trivs med att arbeta självständigt och har samtidigt enkelt för att samarbeta med olika människor.
Erfarenhetsmässigt så ser vi gärna att du har erfarenhet av en liknande roll, och gärna i en start- eller scaleupmiljö där du har fått anpassa dig till snabba förändringar och varierande arbetsuppgifter. Vi ser också att du har någon form av erfarenhet av fakturering och ekonomisk uppföljning. Det är också ett starkt plus om du har någon form av erfarenhet inom marknadsföring.
Samtidigt är vi öppna för ett brett spann av erfarenhet – det viktigaste är att du är en engagerad, ordningsam, ansvarstagande och flexibel person som trivs i en miljö där det händer mycket!
Då vårt team består av kollegor från olika delar av världen så är det av vikt att du kan kommunicera professionellt och bekvämt på engelska i både skrift och tal. Vi ser också att du har B-körkort.
Ansökan och rekryteringsprocessen
Vi går igenom ansökningar löpande, så sök tjänsten idag om du är intresserad! Medan startdatum för tjänsten är omgående så är vi flexibla för rätt person.
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer du få genomföra personlighet- och logiktest. Detta är för att vi ska få ytterligare en metod för att utvärdera din matchning till den här rollen, på ett mer rättvist och objektivt sätt. I processen kommer du också få diskutera resultatet av testerna.
Vid frågor om tjänsten kan du kontakta vår rekryteringspartner Emma Bjurling (emma.bjurling@fabhr.se). Observera att alla ansökningar behöver skickas till vårt rekryteringssystem. Ansökningar som skickas över mail raderas.
Välkommen med din ansökan!