Publicerad: 2024-11-08

Assistant Store Manager 30 t/v Torp Köpcentrum

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vill du vara med på en fantastisk resa med SKECHERS? Brinner du för försäljning, service och nöjda kunder? Så du kanske är vår nya Assistant Store Manager.

SKECHERS växer snabbt och i februari 2025 öppnar vi vår helt nya SKECHERS konceptbutik i Torp Köpcentrum i Uddevella.
Därför söker vi en engagerad og erfaren Assistant Store Manager som älskar sport, mode och skor för en deltidstjänst på 30 t/v.
Skechers Stores har gjort en otrolig resa under de senaste 6 åren. Vår affärsplan har visat sig vara helt rätt. Vi har primärt haft fokus på två saker - våra produkter och våra medarbetare. Som en del av organisationen i Skechers Stores kan du i hög grad få ansvar, och uppgifter som du brinner för och inte minst vara en del av ett fantastiskt team. Hos Skechers vet vi att våra medarbetare gör stor skillnad!

Som Assistant Store Manager hos Skechers får du medansvar för butikens resultat, vilket innebär allt från lagerhållning, visuella standarder och försäljningssiffror. Det är därför viktigt att du är bra på att behålla fokus, att du kan hålla överblicken och att du har erfarenhet inom butik. Vi söker dig som är full av energi och motivation - som ser dig själv som en stark profil och med stor vilja att lyckas! Du är en viktig del av laget i butikkan och din roll på golvet är helt avgörande.

Arbetsområden:
- Lagerhantering
- Försäljning
- Medansvarig för överensstämmelse med de visuella standarderna
- Delta aktivt i butikens operationelle drift

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från skobutik är en fördel. Att du älskar retail är en självklarhet.
- Känsla för kommunikation och affärsmannaskap
- Förmåga att ta nya initiativ och visa stort ansvar
- Stort intresse för skor
- Lagspelare och god kommunikatör
- Och framför allt värdesätter vi att du har stort och positivt engagemang!
- Du behöver vara tillgänglig både dag, kväll och helg.
- Flytande svenska i tal och skrift.

Anställningsform:

Tjänsten är en deltidsanställning på 30 t/v - tillträde 27. januari 2025.

Vi tillämpar provanställning.

Vi har kollektivavtal med Handels/Svensk Handel.

Interesserad?

Om du vill bli vår nya kollega hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken.

Mer information om jobbet kan fås från District Manager Jenny Kristiansson jenny.kristiansson@skechers.com eller HR Business Partner isabella.giangrande@skechers.com

Vi ser fram emot att höra av dig!

Andra jobb:
Vi söker även en Store Manager och timlöntagare till butiken. Se vår hemsida: https://www.skechers.se/lediga-tjanster

About Skechers:
Skechers (NYSE: SKX), a global, Fortune 500® brand develops and markets a diverse range of lifestyle and performance footwear, apparel, and accessories. Developing comfort technologies is the foundation of all we do - delivering stylish, innovative, and quality products. Serving over 180 countries and territories, Skechers connects customers to products through department and specialty stores, e-commerce and digital stores, and through our more than 5,200 company-and third-party-owned retail locations. Headquartered in Southern California, with offices and distribution centers around the globe, Skechers has spent 30 years helping people of all ages look and feel good.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Uddevalla

Populära jobb i Uddevalla