Publicerad: 2024-11-08
Receptionist på heltid sökes till Victoriahem i Malmö!
Beskriver du dig själv som driven, engagerad och lösningsorienterad? Har du en känsla för ordning & reda, service och alltid ger det lilla extra? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!
Victoriahem är ett fastighetsbolag som har växt mycket under de senaste åren, och de söker därför efter en receptionist på heltid till deras kontor i Malmö.
I rollen som receptionist kommer du arbeta i företagets reception och vara ansiktet utåt för företaget. Arbetsuppgifterna varierar dagligen men det handlar om att ständigt vara tillmötesgående och initiativtagande och göra det lilla extra för besökare och kollegor. Du kommer bland annat ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besökare samt diverse administrativa arbetsuppgifter. Det kan exempelvis vara beställningar till kontoret, posthantering, arkivering, anordna inför konferenser, boka resor, enklare fakturahantering och saker som kan dyka upp med kort varsel vilka man kan behöva lösa med lite god vilja och påhittighet.
I denna roll kommer du vara anställd av StudentConsulting men arbeta som konsult hos Victoriahem. Det är ett vikariat som startar omgående och sträcker sig 6 månader fram, med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda på kontorstider måndag till fredag och du kommer arbeta från deras kontor i Västra Hamnen.
DETTA SÖKER VI
Vi söker dig som är driven, engagerad, ansvarstagande och alltid ger det yttersta i varje situation. Du som söker trivs med att arbeta självständigt och bidrar själv till en positiv stämning. Du har mycket god känsla för service och gillar att hjälpa andra i deras vardag – i både stort och smått. Som person är du också lösningsorienterad och ser möjligheter istället för hinder. Du har god förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och kommer gärna med förslag på nya lösningar och förbättringar.
Du behöver vara flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Då mycket av arbetet sker via datorn är ett krav att du har goda kunskaper i office-paketet. Positivt är om du haft ett serviceinriktat eller administrativt arbete sedan tidigare, men vi lägger störst vikt vid dig som person.
Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.
OM FÖRETAGET
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Victoriahem är ett fastighetsbolag som har växt mycket under de senaste åren, och de söker därför efter en receptionist på heltid till deras kontor i Malmö.
I rollen som receptionist kommer du arbeta i företagets reception och vara ansiktet utåt för företaget. Arbetsuppgifterna varierar dagligen men det handlar om att ständigt vara tillmötesgående och initiativtagande och göra det lilla extra för besökare och kollegor. Du kommer bland annat ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besökare samt diverse administrativa arbetsuppgifter. Det kan exempelvis vara beställningar till kontoret, posthantering, arkivering, anordna inför konferenser, boka resor, enklare fakturahantering och saker som kan dyka upp med kort varsel vilka man kan behöva lösa med lite god vilja och påhittighet.
I denna roll kommer du vara anställd av StudentConsulting men arbeta som konsult hos Victoriahem. Det är ett vikariat som startar omgående och sträcker sig 6 månader fram, med chans till förlängning. Arbetstiderna är förlagda på kontorstider måndag till fredag och du kommer arbeta från deras kontor i Västra Hamnen.
DETTA SÖKER VI
Vi söker dig som är driven, engagerad, ansvarstagande och alltid ger det yttersta i varje situation. Du som söker trivs med att arbeta självständigt och bidrar själv till en positiv stämning. Du har mycket god känsla för service och gillar att hjälpa andra i deras vardag – i både stort och smått. Som person är du också lösningsorienterad och ser möjligheter istället för hinder. Du har god förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och kommer gärna med förslag på nya lösningar och förbättringar.
Du behöver vara flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Då mycket av arbetet sker via datorn är ett krav att du har goda kunskaper i office-paketet. Positivt är om du haft ett serviceinriktat eller administrativt arbete sedan tidigare, men vi lägger störst vikt vid dig som person.
Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.
OM FÖRETAGET
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com