Publicerad: 2024-11-11

IT-Servicedesk/support tekniker

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi genomför intervjuer denna vecka för omgående tillsättning. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Brinner du för att lösa tekniska problem och skapa positiva användarupplevelser? Vill du vara med och säkerställa en stabil IT-miljö? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!

Vad vi söker:

  • Minst 2 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
  • Gedigen kunskap om Windows-miljöer och Office 365
  • Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
  • Stark förmåga att felsöka och lösa problem med hård- och mjukvara
  • Erfarenhet av att installera och konfigurera datorer och programvara
  • Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
  • Stark serviceorientering och förmåga att förklara tekniska lösningar för icke-tekniska användare
  • Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar i kunskapsdatabaser

Meriterande kunskaper:

  • Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
  • Erfarenhet avVmware
  • Kunskap om ITIL-processer
  • Erfarenhet av automation och scripting (t.ex. PowerShell)
  • Certifieringar inom relevanta områden

Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:

  • Mentor-program för kontinuerlig utveckling
  • Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
  • Konkurrenskraftig lön och förmåner
  • Och mycket mycket mer, läs mer påhttps://handbok.liminity.se

Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-support? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Sundbyberg

Populära jobb i Sundbyberg