Publicerad: 2024-11-13
Vikarierande receptionist
Om du letar efter ett jobb där du kan få möjligheten att vara första trygga instans där din insats kan göra skillnad, då har du hittat rätt: Välkommen till oss på Lits hälsocentral! Vi letar just nu efter en receptionist för ett längre vikariat. Här får du möjligheten att göra skillnad för våra patienter och ge dem en trygg och professionell första kontakt med vår hälsocentral. Din roll är viktig och betydande.
Region Jämtland Härjedalen är en region att längta till och växa i. Vi ska arbeta för utveckling och tillväxt i Jämtland Härjedalen och erbjuda alla boende och besökare en hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter. Primärvården i Region Jämtland Härjedalen ingår organisatoriskt i Division Nära Vård tillsammans med Ambulansen, Folktandvård, Psyk
ARBETSUPPGIFTER
Har du individen i fokus, en hög servicenivå, ett genuint intresse för administration och samordning och vill finnas i hjärtat på vår hälsocentral. Du kommer att bemanna vår reception och är den första våra patienter träffar på. Du är kommunikativ, lyhörd och engagerad i våra patienters behov.
Du är den som patienterna träffar först i receptionen, svarar på olika frågor som ställs. Det är många omväxlande arbetsuppgifter som tex har hand om posthanteringen, stöttar personalen vid administrativa frågor, hanterar vårt journalsystem Cosmic, beställer kontorsvaror, felanmäler till fastighet. En allt i allo helt enkelt.
Känner du att arbetsuppgifterna stämmer in på dig så är du välkommen att skicka in ansökan, rekrytering sker löpande.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad receptionist eller har undersköterskeutbildning, läkarsekreterare/medicinsk sekreterare eller vårdadministratörsutbildning, gärna kombinerat med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Kunskap i och erfarenhet av att använda Cosmic samt ärenden i 1177 är meriterande.
Du bör vara öppen för nya arbetsuppgifter, tycka om patientkontakt och att ge service samt trivas med rollen som "ansiktet utåt" på hälsocentralen. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, att du är flexibel, tar egna initiativ, har god samarbetsförmåga och gillar variation där arbetsuppgifterna växlar.
ÖVRIGT
Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden har löpt ut. Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig!
Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt med bestämt ytterligare erbjudanden.
Region Jämtland Härjedalen är en region att längta till och växa i. Vi ska arbeta för utveckling och tillväxt i Jämtland Härjedalen och erbjuda alla boende och besökare en hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter. Primärvården i Region Jämtland Härjedalen ingår organisatoriskt i Division Nära Vård tillsammans med Ambulansen, Folktandvård, Psyk
ARBETSUPPGIFTER
Har du individen i fokus, en hög servicenivå, ett genuint intresse för administration och samordning och vill finnas i hjärtat på vår hälsocentral. Du kommer att bemanna vår reception och är den första våra patienter träffar på. Du är kommunikativ, lyhörd och engagerad i våra patienters behov.
Du är den som patienterna träffar först i receptionen, svarar på olika frågor som ställs. Det är många omväxlande arbetsuppgifter som tex har hand om posthanteringen, stöttar personalen vid administrativa frågor, hanterar vårt journalsystem Cosmic, beställer kontorsvaror, felanmäler till fastighet. En allt i allo helt enkelt.
Känner du att arbetsuppgifterna stämmer in på dig så är du välkommen att skicka in ansökan, rekrytering sker löpande.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad receptionist eller har undersköterskeutbildning, läkarsekreterare/medicinsk sekreterare eller vårdadministratörsutbildning, gärna kombinerat med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Kunskap i och erfarenhet av att använda Cosmic samt ärenden i 1177 är meriterande.
Du bör vara öppen för nya arbetsuppgifter, tycka om patientkontakt och att ge service samt trivas med rollen som "ansiktet utåt" på hälsocentralen. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, att du är flexibel, tar egna initiativ, har god samarbetsförmåga och gillar variation där arbetsuppgifterna växlar.
ÖVRIGT
Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden har löpt ut. Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig!
Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt med bestämt ytterligare erbjudanden.