Publicerad: 2024-11-13
Förvaltningsadministratör för konsultuppdrag
Förvaltningsadministratör för konsultuppdrag i Göteborg
För kunds räkning söker vi en förvaltningsadministratör som kan gå in i ett uppdrag omgående med hänsyn till kortare uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och du kommer få möjlighet att sitta i fina lokala i centrala Göteborg.
Vårt kundbolag behöver utöka sin personalstyrka med en förvaltningsadministratör. Här erbjuds du en roll med hög delaktighet och möjligheter till utveckling.
I denna process söker vi främst dig som är intresserad av en fast anställning hos vår kund efter en inhyrningsperiod.
Om kunden
Vår kund är ett litet bolag med en personlig och trivsam arbetsmiljö. De förvaltar ett välkänt fastighetsbestånd i Göteborgsområdet med både kommersiella lokaler och bostäder. Här möts du av nöjda samarbetspartners och kollegor som värderar ett trevligt och nära arbetsklimat. Du ges stor frihet och ansvar i din roll, med möjligheten att bidra och utvecklas tillsammans med bolaget.
Uppdragsbeskrivning
Som förvaltningsadministratör får du en bred och utvecklande roll nära förvaltning och ekonomi. Ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för hyresadministration, fakturering och kundreskontra, samtidigt som du är en viktig kontaktperson för hyresgäster i hyresrelaterade frågor.
Dina arbetsuppgifter kan komma att utvecklas under tidens gång efter intresse och behov.
Arbetsuppgifter
- Leverantörsfakturor, kundreskontra och inbetalningshantering.
- Hyresavisering och avtalsadministration.
- Kontorsadministration inklusive nyckelhantering och passersystem.
- Kontakt med hyresgäster, entreprenörer och myndigheter.
- Bostadsuthyrning: annonsering, visningar och avtalsskrivning.
- Dialog med fastighetsskötare.
- Delta i digital utveckling och systemstöd.
Din bakgrund
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i detta uppdrag. Vi söker dig som trivs med variation i din arbetsdag, har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete och uppskattar att jobba i grupp med en prestigelös attityd. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa goda relationer.
Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande, men vi ser även gärna sökande med starka färdigheter inom ekonomi och administration som är redo att ta ett steg in i en bredare roll.
Kvalifikationer
- Några års dokumenterad erfarenhet som ekonomiassistent eller likvärdig tjänst.
- Erfarenhet inom serviceyrken.
- God administrativ förmåga.
- Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift.
Välj själv - egenföretagare eller anställd konsult
Ditt uppdrag sker ute hos kundföretaget, men du väljer om du vill arbeta som underkonsult med eget bolag eller vara konsult direkt anställd av Fasticon. Som anställd konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkring och tjänstepension.
Ansök idag!
Våra konsultprocesser går riktigt fort! Vi går igenom ansökningar löpande och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdatum. Tveka därför inte, skicka in din ansökan idag!
Vid frågor om rollen eller konsultprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef: Cecilia Schön på cecilia.schon@fasticon.se eller 070-143 03 57.
Om Fasticon
Fasticon är marknadsledande specialister på kompetensförsörjning inom fastighetsrelaterade kompetenser. Vi kombinerar skarp expertis med en djup förståelse för ledarskapsutmaningar, engagerade i att rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till din organisations långsiktiga framgång. Våra kunder finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticon.se/lediga-jobb.