Publicerad: 2024-11-14
Lageransvarig Kista
Lernia Bemanning AB söker nu en Lagerchef för vår kunds räkning i Kista. Lernia Bemanning är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag med verksamhet över hela Sverige.
Lagerchef
Vi söker en engagerad och noggrann lageransvarig till teamet på plats! Har du erfarenhet av lagerhantering, inköp och logistik? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utvecklas? Då är detta jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består av hantering av lagret och dess organisering. Du kommer ansvara för beställning av varor och inköp av olika material. Lagerinventering och allmän koll på flödet in och ut kommer också att förekomma. Arbetet är väldig växlande så bokning av frakter, kontakt med speditionsföretag och koordinera -och spåra leveranser är vanligt förekommande. Även sysslor som in och utleverans dagligen och packning.
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av:
- Erfarenhet av lagerarbete
- Goda kunskaper i logistik och lagerhanteringssystem
- Förmåga att arbeta självständigt och i team
- Noggrann och strukturerad med god problemlösningsförmåga
- Bra kommunikationsförmåga och kundserviceinriktad
Meriterande:
• Om du är händig, då reparation av packmaterial och speciallösningar ibland behövs.
• Hantera löpande logistikärenden som reklamationer mot speditionsföretag.
• Utveckla rutiner och policys runt lager, logistik och inköp
• På uppdrag av Purchasing eller Business Support manager driva fristående projekt inom relevant område.
• Meriterande om du har kunskap om inköp och logistik
• Goda kunskaper i svenska och engelska (koncernspråk). Finska meriterande.
• Officepaketet
Vi erbjuder:
- En spännande och varierande arbetsmiljö
- Möjlighet till personlig och professionell utveckling
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Ett trevligt och stöttande team
Passar det här in på dig så skicka in din ansökan till oss. Tjänsten kan tillsättas innan annonsens slutdatum.
•
• •
Lagerchef
Vi söker en engagerad och noggrann lageransvarig till teamet på plats! Har du erfarenhet av lagerhantering, inköp och logistik? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utvecklas? Då är detta jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består av hantering av lagret och dess organisering. Du kommer ansvara för beställning av varor och inköp av olika material. Lagerinventering och allmän koll på flödet in och ut kommer också att förekomma. Arbetet är väldig växlande så bokning av frakter, kontakt med speditionsföretag och koordinera -och spåra leveranser är vanligt förekommande. Även sysslor som in och utleverans dagligen och packning.
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av:
- Erfarenhet av lagerarbete
- Goda kunskaper i logistik och lagerhanteringssystem
- Förmåga att arbeta självständigt och i team
- Noggrann och strukturerad med god problemlösningsförmåga
- Bra kommunikationsförmåga och kundserviceinriktad
Meriterande:
• Om du är händig, då reparation av packmaterial och speciallösningar ibland behövs.
• Hantera löpande logistikärenden som reklamationer mot speditionsföretag.
• Utveckla rutiner och policys runt lager, logistik och inköp
• På uppdrag av Purchasing eller Business Support manager driva fristående projekt inom relevant område.
• Meriterande om du har kunskap om inköp och logistik
• Goda kunskaper i svenska och engelska (koncernspråk). Finska meriterande.
• Officepaketet
Vi erbjuder:
- En spännande och varierande arbetsmiljö
- Möjlighet till personlig och professionell utveckling
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Ett trevligt och stöttande team
Passar det här in på dig så skicka in din ansökan till oss. Tjänsten kan tillsättas innan annonsens slutdatum.
•
• •