Publicerad: 2024-11-15
Norsktalande kundservicemedarbetare till Lensway
Vi söker nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare till Lensway! Är du positiv som person och vill leverera service i högsta klass? Då är detta tjänsten för dig!
Om företaget
Lensway ägs idag av världens ledande tillverkare av glasögonglas, det globala optikföretaget EssilorLuxottica Group och verkar på fyra europeiska marknader. Huvudkontoret, inklusive lager och kundservice, finns i Kista strax norr om Stockholm. År 2015 utsågs EssilorLuxottica Group som ett av de 50 globala företag som förbättrar världen genom sitt arbete med “Vision for all”.
Om rollen
Som norsktalande kundservicemedarbetare på Lensway kommer dina huvudsakliga uppgifter att vara att assistera Lensways kunder genom telefon och e-post. De inkommande förfrågningarna rör bland annat leveranser, fakturor och produkter. Du kommer även att delta i följande arbetsuppgifter:
- Granska, förbättra och uppdatera rutiner och processer
- Översättningar där du exempelvis skriver produktbeskrivningar och översätter marknadsföringsmaterial
Krav
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som är engagerad, positiv och har en förmåga att ge förstklassig service, både muntligt och skriftligt. Du tillför energi till teamet, är trygg och ser positivt på förändringar. Dessutom bidrar du med nya idéer och förslag på förbättringar. Vi ser även att du:
- Har tidigare erfarenhet av kundservice/kundkontakt
- Är flytande i norska, i tal och skrift
- Har god systemvana
- Erfarenhet av optiska produkter är inte ett krav men meriterande.
Tillträde, omfattning och anställning
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero med god chans till överrekrytering till kunden. Tjänsten är på heltid med start omgående med hänsyn till viss uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine Ranström på madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.