Publicerad: 2024-11-19
Administrativ assistent 50%
Är du en ansvarstagande och kreativ person som gillar att arbeta med varierande uppgifter?
Vi söker nu en administrativ assistent till vårt team i centrala Stockholm!
I denna roll kommer du att ha stort eget ansvar och samtidigt vara en värdefull stöttning för vårt befintliga team. Här får du möjlighet att utvecklas i en rolig och engagerande arbetsmiljö.
Läs mer nedan vad vi söker!
Kort om företaget...
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln att öka sin försäljning! Vi har cirka 250 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin.
Dina arbetsuppgifter...
I den här rollen kommer du bli en del av ett mindre, sammansvetsat team som värdesätter samarbete och gemenskap högt.
Du kommer arbeta med många olika arbetsuppgifter: såsom bl.a.
- Rekryteringsarbete
- Support i våra interna system
- Hantering av klädbeställningar till personalen
- Skapande av grafiskt material för interna och externa forum
- Stöd vid interna projekt
- Kontorsansvar
- Övriga administrativa uppgifter
Du arbetar på plats på vårt kontor i Stockholm. Möjlighet till distansarbete någon dag per månad.
Arbetstiden kommer vara förlagd under kontorstid efter överenskommelse.
Din arbetsbakgrund och egenskaper...
Personlighet är det viktigaste för oss, men vi tror att du har erfarenhet eller utbildning inom administration, rekrytering eller grafisk design – eller kanske studerar du något av dessa områden just nu?
För att trivas i rollen ser vi gärna att du är framåt, social och noggrann. Du har lätt för att ta initiativ och är inte rädd för att ta på dig nya uppgifter när det behövs.
Eftersom du kommer att arbeta med företagets visuella material ser vi gärna att du har en god känsla för detaljer och grafisk design.
Övrig kompetens vi gärna ser att du har...
- God datorvana
- Goda kunskaper i Office-program (Excel, PowerPoint, Word)
- Vana att jobba med grafisk formgivning i exempelvis canva eller adobe programmen
- Du har lätt för att förstå och lära dig nya system
Övrigt om tjänsten...
- Tjänsten är en deltidsanställning på 50%
- Månadslön
- Du kommer vara stationerad på vårt kontor på Sturegatan tillsammans med 4 kollegor (möjlighet till distansarbete/hemmakontor någon dag per månad)
- Start enligt ö:k eller senast under Januari
- Kollektivavtal med Unionen
- Pension via Collectum
- Friskvårsbidrag
- Kontorshundar finns på kontoret 🐶
Ansökan...
För att ansöka vill vi att du skickar ditt CV samt personligt brev till ansokan@dryckeskonsult.se
Rubricera din ansökan med ”Administrativ assistent”.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt!
Ansök via e-post till ansokan@dryckeskonsult.se