Publicerad: 2024-11-20
Svensk- och finsktalande supportmedarbetare sökes på deltid!
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Om rollen som supportmedarbetare
Din primära arbetsuppgift är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på främst den svenska marknaden, och du kommer även att stötta den finska, norska och danska marknaden vid behov. I denna roll kommer du dessutom att hjälpa säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter
• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen
• Ansvara för reklamationsflödet
• Orderhantering kan förekomma
Teamet
Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer
• Flytande i svenska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift
• Mycket god systemvana
Meriterande:
• Flytande kunskaper i finska, norska eller danska
• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst
• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är
För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Mer om uppdraget
• I denna roll kommer du att arbeta extra hos dem cirka 1-2 dagar beroende på behov.
• Dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre samt vissa helger.
• Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid i samråd med företaget.
• Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd via The Place.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Om rollen som supportmedarbetare
Din primära arbetsuppgift är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på främst den svenska marknaden, och du kommer även att stötta den finska, norska och danska marknaden vid behov. I denna roll kommer du dessutom att hjälpa säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter
• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen
• Ansvara för reklamationsflödet
• Orderhantering kan förekomma
Teamet
Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer
• Flytande i svenska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift
• Mycket god systemvana
Meriterande:
• Flytande kunskaper i finska, norska eller danska
• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst
• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är
För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Mer om uppdraget
• I denna roll kommer du att arbeta extra hos dem cirka 1-2 dagar beroende på behov.
• Dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre samt vissa helger.
• Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid i samråd med företaget.
• Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd via The Place.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.