Publicerad: 2024-11-21
Order/Kundservice B2B omgående start på plats i Falköping.
Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta inom order/kundservice B2B hos vår kund som är ett framgångsrikt bolag i Falköping. Tjänsten beräknas påbörjas snarast och kommer pågå under ca 1 månad, med möjlighet till eventuell förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, tjänstepension, friskvårdsbidrag samt betald semester.
Arbetsuppgifter:
Som orderhandläggare/kundserviceadministratör B2B kommer du att arbeta med bla orderhantering via telefon och mejl.
Din bakgrund:
Vi söker dig som är detaljfokuserad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har god systemvana helst i Visma Business alternativt andra större orderhanteringssystem. För att lyckas i rollen bör du ha språkkunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
Som person är du mycket noggrann, strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med flera kontaktytor. Förmåga att strukturera ditt arbete. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta inom order/kundservice B2B hos vår kund som är ett framgångsrikt bolag i Falköping. Tjänsten beräknas påbörjas snarast och kommer pågå under ca 1 månad, med möjlighet till eventuell förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, tjänstepension, friskvårdsbidrag samt betald semester.
Arbetsuppgifter:
Som orderhandläggare/kundserviceadministratör B2B kommer du att arbeta med bla orderhantering via telefon och mejl.
Din bakgrund:
Vi söker dig som är detaljfokuserad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har god systemvana helst i Visma Business alternativt andra större orderhanteringssystem. För att lyckas i rollen bör du ha språkkunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
Som person är du mycket noggrann, strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med flera kontaktytor. Förmåga att strukturera ditt arbete. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se