Publicerad: 2024-11-21
Projektingenjör för samhällsutvecklande infrastrukturprojekt
Vill du vara en viktig del i arbetet med ett samhällsbyggande och framtidsinriktat infrastrukturprojekt? Aura Personal söker nu en erfaren och engagerad projektingenjör som kan stötta projekt- och byggledningen under produktionsfasen. Här får du chansen att vara med i ett stort utbyggnadsprojekt inom kollektivtrafiken.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Fakturahantering: Första steget i kontering och godkännande av fakturor.
Dokumentation: Ansvar för att hålla ordning i projektets dokumentation, inklusive minnesanteckningar, frågor från entreprenören, protokoll, verifikat och diarieföring.
Kontraktsblad: Hålla entreprenadens kontraktsblad uppdaterat.
Stöd till byggledning: Delta i uppföljningen av entreprenadernas framdrift och säkerställa att arbetet genomförs enligt ställda krav vad gäller kostnader, tidsplan, kvalitet, säkerhet, miljö och arbetsmiljö.
Kontroll och besiktning: Administrera och hantera dokumentation kopplat till kontrollplaner, provningar och entreprenadbesiktningar.
Mötesadministration: Bistå med administration kring möten, protokollföring och dokumentation i intrångsprocessen.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Utbildning: Minst högskoleexamen inom relevant område.
Erfarenhet: Minst 5 års erfarenhet som projektingenjör i anläggningsprojekt hos beställare eller entreprenör.
Dokumentation och uppföljning: Minst 3 års erfarenhet av dokumenthantering och ekonomisk granskning.
Byggledning: Minst 3 års erfarenhet av att bistå byggledning i uppföljning av krav och framdrift.
Meriterande kvalifikationer
• Utbildning i AMA och MER.
• Kunskap i entreprenadjuridik (AB04 eller ABT06).
• Erfarenhet av slutdokumentation och protokollföring.
• Erfarenhet av KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö).
Plats och startdatum
Tjänsten är placerad i Järfälla, med start omgående (med hänsyn till eventuell uppsägningstid).
Välkommen att skicka in din ansökan och bli en del av ett engagerat team som bygger framtidens infrastruktur!
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Fakturahantering: Första steget i kontering och godkännande av fakturor.
Dokumentation: Ansvar för att hålla ordning i projektets dokumentation, inklusive minnesanteckningar, frågor från entreprenören, protokoll, verifikat och diarieföring.
Kontraktsblad: Hålla entreprenadens kontraktsblad uppdaterat.
Stöd till byggledning: Delta i uppföljningen av entreprenadernas framdrift och säkerställa att arbetet genomförs enligt ställda krav vad gäller kostnader, tidsplan, kvalitet, säkerhet, miljö och arbetsmiljö.
Kontroll och besiktning: Administrera och hantera dokumentation kopplat till kontrollplaner, provningar och entreprenadbesiktningar.
Mötesadministration: Bistå med administration kring möten, protokollföring och dokumentation i intrångsprocessen.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Utbildning: Minst högskoleexamen inom relevant område.
Erfarenhet: Minst 5 års erfarenhet som projektingenjör i anläggningsprojekt hos beställare eller entreprenör.
Dokumentation och uppföljning: Minst 3 års erfarenhet av dokumenthantering och ekonomisk granskning.
Byggledning: Minst 3 års erfarenhet av att bistå byggledning i uppföljning av krav och framdrift.
Meriterande kvalifikationer
• Utbildning i AMA och MER.
• Kunskap i entreprenadjuridik (AB04 eller ABT06).
• Erfarenhet av slutdokumentation och protokollföring.
• Erfarenhet av KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö).
Plats och startdatum
Tjänsten är placerad i Järfälla, med start omgående (med hänsyn till eventuell uppsägningstid).
Välkommen att skicka in din ansökan och bli en del av ett engagerat team som bygger framtidens infrastruktur!