Publicerad: 2024-11-21

Logotyp

Kundtjänstmedarbetare inom bostadsärenden

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om tjänsten
Som medarbetare inom kundservice får du en central roll där du blir ansiktet utåt och en nyckelperson i att bygga och bevara positiva relationer med vår kunds samarbetspartners. Du hjälper deras hyresgäster och kunder med frågor, ärenden och klagomål kopplade till bostäder och vår kunds samhällsuppdrag. I rollen ingår att följa upp, återkoppla och samla in feedback som används för att ständigt förbättra dess arbete. Tjänsten är placerad i centrala Göteborg, där du arbetar i ett team om 12 personer med nära samarbete med förvaltningsteam och centrala stödfunktioner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att hantera kundärenden via olika kontaktvägar, bidra till vår kunskapsdatabas, utveckla processer och genomföra målinriktade aktiviteter. 

Tjänsten är deltid och garanterar arbete på måndagar och tisdagar. Vid månadsskiften samt vid behov (t.ex. vid frånvaro hos ordinarie personal) kan det röra sig om cirka tre dagar i veckan eller fler. Startdatum för tjänsten kommer att vara i Januari 2025. 

Om Dig
Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att lyssna, sätta dig in i kundens situation och anpassa din kommunikation till mottagaren. Du är lösningsfokuserad, handlingskraftig och drivs av att leverera hög kundnöjdhet. För att trivas i rollen behöver du kunna hantera föränderliga arbetsmiljöer, stressiga situationer och utmanande samtal. Du är självgående och noggrann, samtidigt som du ser värdet i att arbeta som en del av ett lag, där du både kan ge och ta emot stöd från kollegor.

Krav för tjänsten
- Gymnasieutbildning, gärna kompletterad med eftergymnasial utbildning.
- Minst två års erfarenhet av arbete inom kundservice.
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
- Goda IT-kunskaper och intresse för att använda digitala verktyg.

Meriterande för tjänsten
Erfarenhet av att arbeta i en verksamhet under förändring och av att hantera utmanande kunddialoger. Vi ser också gärna att du har erfarenhet av att bidra till utveckling av processer och arbetssätt för att förbättra kundupplevelsen.

Kontaktuppgifter
Vid frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elsa Khan via elsa.khan@adecco.se 
Vid frågor gällande registrering eller ansökan kontakta info@adecco.se
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg