Publicerad: 2024-11-21
Servicerådgivare Albyberg/Haninge
Servicerådgivare Sökes till Olofsson Bil Albyberg/Haninge
Har du ett öga för service och trivs med att träffa kunder dagligen? Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Olofsson Bil utökar nu sitt framgångsrika team och söker en servicerådgivare som brinner för kundkontakt och som vill bidra till en förstklassig kundupplevelse.
Om rollen:
Som servicerådgivare kommer du vara en av de första personerna som kunderna möter när de besöker anläggningen. Din uppgift är att säkerställa en utmärkt kundupplevelse genom att vara tillgänglig för att svara på frågor, ge rådgivning om servicejobb, och hantera administrativa uppgifter som att skapa arbetsordrar och beställa reservdelar.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Ge professionell rådgivning och svara på kunders frågor om bildelar och service.
Hantera arbetsordrar och administrera reservdelsbeställningar.
Skapa en positiv kundupplevelse från första kontakt till avslutat serviceärende.
Vi söker dig som:
Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta strukturerat.
Har erfarenhet av att arbeta i Automaster, vilket är en stark merit och mycket önskvärt för denna tjänst.
Är serviceminded och trivs med daglig kundkontakt.
Har teknisk kunskap om personbilar (meriterande).
Om oss:
Aura Personal är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom fordonsbranschen. Vi samarbetar med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider 7 - 17 och varannan vecka 9-18.
Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!
Har du ett öga för service och trivs med att träffa kunder dagligen? Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Olofsson Bil utökar nu sitt framgångsrika team och söker en servicerådgivare som brinner för kundkontakt och som vill bidra till en förstklassig kundupplevelse.
Om rollen:
Som servicerådgivare kommer du vara en av de första personerna som kunderna möter när de besöker anläggningen. Din uppgift är att säkerställa en utmärkt kundupplevelse genom att vara tillgänglig för att svara på frågor, ge rådgivning om servicejobb, och hantera administrativa uppgifter som att skapa arbetsordrar och beställa reservdelar.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Ge professionell rådgivning och svara på kunders frågor om bildelar och service.
Hantera arbetsordrar och administrera reservdelsbeställningar.
Skapa en positiv kundupplevelse från första kontakt till avslutat serviceärende.
Vi söker dig som:
Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta strukturerat.
Har erfarenhet av att arbeta i Automaster, vilket är en stark merit och mycket önskvärt för denna tjänst.
Är serviceminded och trivs med daglig kundkontakt.
Har teknisk kunskap om personbilar (meriterande).
Om oss:
Aura Personal är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom fordonsbranschen. Vi samarbetar med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider 7 - 17 och varannan vecka 9-18.
Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!