Publicerad: 2024-11-21
Systemsupport för Byggbranschen - ekonomi och IT i din vardag!
Vill du spela en nyckelroll i att hjälpa våra kunder maximera nyttan av våra system och göra deras arbetsvardag enklare?
Vi söker en engagerad och kundorienterad person som vill arbeta med kvalificerad ekonomisupport via telefon, mail och webbuppkopplingar.
Som Customer Service Representative kommer du att guida våra kunder genom användar- och systemrelaterade frågor, samtidigt som du erbjuder bästa möjliga service.
Hogia Byggsystem, en del av Hogia-gruppen, erbjuder branschanpassade helhetslösningar inom ekonomi, lön och personalhantering för byggsektorn. Vi har kunder i hela Sverige och vår styrka ligger i ett integrerat administrativt flöde som effektiviserar processerna hos våra kunder. Supporten är hjärtat i vår verksamhet och ansvarar för den dagliga kontakten med våra kunder. Vi letar nu efter dig som både är serviceinriktad, nyfiken och lösningsorienterad. Vill du vara en del av en ambitiös personalgrupp som dagligen stöttar och utvecklar våra kunder? Bli en del av oss på Hogia Byggsystem!
Dina ansvarsområden
- Besvara inkommande ärenden via telefon, mejl och webbuppkopplingar, samt hantera dessa i ärendehanteringssystem.
- Lotsa våra kunder rätt i användar- och systemrelaterade frågor och på ett pedagogiskt sätt hjälpa våra kunder använda Hogias ekonomisystem på bästa sätt.
- Löpande hålla dig uppdaterad på nya funktioner i våra systemlösningar
- Ta dig an varierande arbetsuppgifter inom vårt lilla och samarbetsinriktade team.
Vi söker dig
Har du erfarenhet inom ekonomiområdet och en teknisk bakgrund, som gör att du inte backar för att undersöka tekniska aspekter av våra kunders flöden, då är du precis den vi söker. För att ge bästa möjliga service är det viktigt att du kan skapa förtroende och kommunicera tydligt och effektivt på svenska, både i tal och skrift.
Du trivs i en roll där din problemlösningsförmåga och servicekänsla kommer till sin rätt. Eftersom arbetsuppgifterna ofta är händelsestyrda, värdesätter vi att du är flexibel och har lätt för att samarbeta.
Att jobba hos oss
Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan, om du har behov av det.
Välkommen in med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den privatägda koncernen totalt 650 anställda på kontor i Sverige, Norge och Finland. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.
Vi söker en engagerad och kundorienterad person som vill arbeta med kvalificerad ekonomisupport via telefon, mail och webbuppkopplingar.
Som Customer Service Representative kommer du att guida våra kunder genom användar- och systemrelaterade frågor, samtidigt som du erbjuder bästa möjliga service.
Hogia Byggsystem, en del av Hogia-gruppen, erbjuder branschanpassade helhetslösningar inom ekonomi, lön och personalhantering för byggsektorn. Vi har kunder i hela Sverige och vår styrka ligger i ett integrerat administrativt flöde som effektiviserar processerna hos våra kunder. Supporten är hjärtat i vår verksamhet och ansvarar för den dagliga kontakten med våra kunder. Vi letar nu efter dig som både är serviceinriktad, nyfiken och lösningsorienterad. Vill du vara en del av en ambitiös personalgrupp som dagligen stöttar och utvecklar våra kunder? Bli en del av oss på Hogia Byggsystem!
Dina ansvarsområden
- Besvara inkommande ärenden via telefon, mejl och webbuppkopplingar, samt hantera dessa i ärendehanteringssystem.
- Lotsa våra kunder rätt i användar- och systemrelaterade frågor och på ett pedagogiskt sätt hjälpa våra kunder använda Hogias ekonomisystem på bästa sätt.
- Löpande hålla dig uppdaterad på nya funktioner i våra systemlösningar
- Ta dig an varierande arbetsuppgifter inom vårt lilla och samarbetsinriktade team.
Vi söker dig
Har du erfarenhet inom ekonomiområdet och en teknisk bakgrund, som gör att du inte backar för att undersöka tekniska aspekter av våra kunders flöden, då är du precis den vi söker. För att ge bästa möjliga service är det viktigt att du kan skapa förtroende och kommunicera tydligt och effektivt på svenska, både i tal och skrift.
Du trivs i en roll där din problemlösningsförmåga och servicekänsla kommer till sin rätt. Eftersom arbetsuppgifterna ofta är händelsestyrda, värdesätter vi att du är flexibel och har lätt för att samarbeta.
Att jobba hos oss
Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan, om du har behov av det.
Välkommen in med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den privatägda koncernen totalt 650 anställda på kontor i Sverige, Norge och Finland. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.