Publicerad: 2024-11-22
Administratör till verksamhet i Huddinge
Är du en administratör med god datorvana och som kanske har ettintresse för miljö och hållbarhet? Då kan du passa in hos vår kund! Läs mer om tjänsten nedan och skicka din ansökan redan idag.
Om uppdraget
Vår kund söker en konsult till det befintliga administrativa teamet som idag jobbar med att stötta upp verksamheten. Uppdraget beräknas starta2024-11-28 och pågå till 2025-01-18.Arbetet sker i huvudsak på plats på huvudkontoret i Huddinge och när dukommit igång med arbetet finnsmöjlighet till distansarbete om verksamheten tillåter. Ordinarie arbetstider är måndag-torsdag 08.00-17.00, fredag 08.00-15.00.Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Huddinge, Stockholm.Dina arbetsuppgifter
Verksamheten inför färgsortering för enklare återvinningsinsamling nära hemmet. Detta görs i etapper.I och med att verksamheten ställer om kunderna till nya abonnemang behöver man manuellt registrera jobb på varje kund i systemet FetchPlanner. Detta är ett administrativt uppdrag därdet ska registreras jobb på 7000 befintliga kunder, för att dessa kunder ska få sin automatiska påfyllnad av påsar med start i mitten på januari.
Dina kvalifikationer
För att snabbt komma in i arbetet och bli bekväm i rollen lägger kunden vikt vid personlig lämplighet. Du ska ha enkelt för att förstå samband och konsekvenser, du är snabb och strukturerad samt kvalitetsmedveten. Du har även en god samarbetsförmåga och är resultatorienteradsamt kan arbeta i högt tempo.Förutom det ser viatt du har:
- Arbetslivserfarenhet av administration
- Godkänd högskoleutbildning
- God IT/datorkunskap
- Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift
- B-körkort och tillgång till egen bil
Meriterande
- Erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet
- Ett stort intresse för miljö och hållbarhet kommer du att få stor användning av i rollen som administratör hos vår kund
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28 november 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari, nadine. ayari@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.