Publicerad: 2024-12-06
Supportmedarbetare till modernt tids- & personalsystem
Är du grym på kundhantering och service? Är du en problemlösare med driv och nyfikenhet?Vill du supportera ett toppmodernt, branschanpassat tid- och personalsystem? Läs vidare om denna öppning på Transpas familjära kontor i Munkedal. Kanske är du vår nästa stjärna!
Om rollenSom supportmedarbetare i vårt Customer Success Team kommer du arbeta inom Transpa Business Line, för att säkerställa att våra kunder inom transport- och entreprenadbranschen får ut det mesta av vårt tid- och personalsystem, Transpa. Med omkring 50 000 användare i Sverige, Norge och Danmark är ditt arbete avgörande för att upprätthålla och förbättra vår marknadsledande position.
Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar:
Proaktiv kundsupport: Agera som den första kontaktpersonen för våra användare och hantera alla inkommande förfrågningar. Med djupgående produktkunskap och lyhörd kundservice hjälper du våra kunder att utnyttja systemets fulla potential.
Rådgivning och utbildning: Främja och utbilda kunder i de olika lösningar vi erbjuder, med ett fokus på AI-drivna verktyg. Din förmåga att förklara tekniska koncept på ett begripligt sätt säkerställer att kunderna känner sig självsäkra i att använda våra produkter.
Problemidentifiering och -lösning: Uppmärksamma detaljer och använd din kreativitet för att hitta lösningar på komplexa problem innan de eskaleras. Du kommer att rapportera återkommande fel och föreslå förbättringar för vårt utvecklingsteam.
Processutveckling: Delta aktivt i att förbättra våra interna arbetsprocesser och öka effektiviteten i vårt supportflöde. Utveckla självservicematerial för att möjliggöra snabbare lösningar och självhjälp för våra kunder.
Vad erbjuder vi dig?
Inom Transpa Business Line är vi ett sammansvetsat team på 23 personer som jobbar tätt ihop och drivs av att förenkla vardagen för våra kunder. Hos oss får du möjlighet att initiera nya lösningar och bidra till företagets utveckling. Vi verkar i en dynamisk bransch och strävar alltid efter att förbättra vår kompetens och utmana existerande arbetsmetoder för att ligga steget före konkurrenterna. Här förväntar vi oss att du, liksom vi, brinner för att driva innovation inom vår affär. På Transpa har vi en varm och öppen kultur. Naturligtvis erbjuder vi också konkurrenskraftiga villkor, kollektivavtal och förmånliga förmåner.
Vem är du?
Du är en problemlösare i grunden, med ett öga för detaljer och förmågan att hitta kreativa lösningar där andra ser hinder. Du har en drivkraft att ständigt lära nytt och förstå systemens djupgående funktioner. Du är en självgående teamspelare som driver både ditt eget och teamets arbete mot gemensamma mål, alltid med kundens upplevelse i fokus. Flexibilitet är din starka sida – du anpassar dig snabbt till förändringar och skiftar fokus med lätthet. Relationer är viktiga för dig, både med kunder och kollegor, och du har en naturlig talang för att förmedla information på ett begripligt och engagerande sätt, oavsett om det är på svenska eller engelska.
Vana av AI-verktyg samt tidigare erfarenheter inom supportarbete, löneadministration eller inom åkeri- eller bussbranschen är meriterande men inte ett krav.
Om Transpa
Transpa är en del av Visma software AB och har sen 2004 levererat ett system som underlättar och effektiviserar vardagen för transportföretagen. Idag har vi över 1200 kunder och ca 50.000 aktiva användare. Vi är ett gott gäng på 23 personer och håller mestadels till i Munkedal även om vi har medarbetare i Göteborg och Rumänien. Läs gärna mer om vår produkt på https://transpa.se/
Ansökan
Du söker tjänsten genom att följa ansökningslänken och bifoga CV.. I denna process tillämpar vi löpande urval och intervjuer, vänta därför inte med din ansökan. Vid frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta: Joakim Berntsson, Customer Success Manager, joakim.berntsson@visma.com/ 0703 20 28 31 eller Oscar Mattsson Business Line Director oscar.mattsson@visma.com / 0734 34 47 95 .