Publicerad: 2024-12-12
Administrativ assistent till företag inom byggsektorn
Vi söker nu en administrativ assistent som kommer få en varierad arbetsdag och vara behjälplig till flera arbetsuppgifter. Om du är en person som är nyfiken och vill få en bred erfarenhet så är detta rätt roll för dig.
Om rollen
Du kommer att arbeta inom ett företag som arbetar inom byggsektorn. Som administrativ assistent blir dina främsta uppgifter avstämningar med kunder enligt instruktioner samt att sköta dagliga kontakter per telefon och post med kunder, myndigheter och liknande. Vidare kommer du ansvara för sortering och hantering av sekretessdokument. Du kommer ha en nära kontakt med företagsledningen. Arbetet är varierande och vi arbetar med både små- och storskaliga byggprojekt vilket medför varierande arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter:
• Avstämningar enligt instruktioner.
• Sortering och hantering av sekretessdokument.
• Sköta dagliga kontakter per telefon och post med kunder, myndigheter och liknande.
• Vara behjälplig med dokumentation vid anbudsförfarande.
• Möjligheter finns att utveckla rollen inom kalkylering.
Vi söker dig som:
Har sinne för administration och förmåga till en god kundkontakt, har goda kunskaper i det svenska språket i så väl tal som skrift. Det är en merit om du är flerspråkig.
Tjänsten utgörs av en tillsvidareanställning i form av heltid.
Ansök via e-post till dani@hekuri.se