Publicerad: 2025-01-13

Administrativ assistent med sälj- och marknadsfokus

Adress

Karlskrona

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Hej!

Vi söker en administrativ assistent med sälj- och marknadsfokus.

Företaget levererar säkerhetsklassade produkter, Ex/ATEX-lösningar som är avsedda för läkemedel, kemisk, petrokemisk, process, papper, raffinaderier, och olje- och gasindustrin etc. Med högkvalitativa lösningar och ett starkt engagemang för våra kunder strävar vi efter att vara det självklara valet i branschen. Läs mer om våra produkter och tjänster på www.exbutiken.se


Nu söker vi en administrativ assistent med sälj- och marknadsfokus som vill bli en nyckelperson i vårt team och vara med och utveckla vår verksamhet.


Om rollen

Som administrativ assistent med sälj- och marknadsfokus hos oss får du en varierande och spännande vardag. Du kommer att ansvara för flera administrativa funktioner och fungera som en viktig länk mellan våra leverantörer och kunder.

Deltid eller heltid, enligt överenskommelse.

Visstidsanställning, 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.

Intervjuer kommer att genomföras löpande under rekryteringsprocessen, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen.


Arbetsuppgifter:

Beställningar – Hantera beställningar från våra kunder.

Offerter – Skriva offerter.

Marknadsföring – Planera och genomföra marknadsföringsaktiviteter online för att lyfta företagets produkter och tjänster.

LinkedIn – Driva företagets närvaro på LinkedIn genom att skapa engagerande inlägg och bygga nätverk.

Orderbekräftelser – Skapa och skicka orderbekräftelser till kunder.

Fakturering – Ansvara för att skapa och skicka fakturor.

Bokning av kundbesök – Hjälpa till att boka kundbesök.

Hemsida – Registrera produkter på hemsidan.

Allmän administration – Hantera dokumentation, hålla ordning på affärsprocesser och utföra andra administrativa uppgifter.


Är detta du? Vi söker dig som har:

Erfarenhet inom administration, marknadsföring och säljsupport, gärna i kombination med en teknisk bakgrund och ett starkt fokus på kundkommunikation.

Goda kunskaper i att använda administrativa system, Office 365 och digitala verktyg.

Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och lösa problem på ett effektivt sätt.

Grundläggande erfarenhet av marknadsföring, särskilt via digitala plattformar som LinkedIn.

God kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i tal och skrift.


Meriterande:

Intresse eller erfarenhet av att arbeta med tekniska produkter eller förståelse för våra kunders branscher (t.ex. raffinaderier, läkemedel, kemisk industri, petrokemisk industri, olje- och gas etc.)

Erfarenhet av att arbeta med CRM-system för att hantera kundrelationer, optimera försäljningsprocesser och förbättra affärsresultat.


Vi erbjuder:

En dynamisk arbetsmiljö med utvecklingsmöjligheter.

En viktig roll i ett växande företag som värnar om sina medarbetare.

En dynamisk och engagerande arbetsvardag med omväxlande arbetsuppgifter.

Möjlighet att påverka din egen arbetsdag och arbeta på distans eller delvis på distans.


Så ansöker du

Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan, inklusive CV och personligt brev, till rekrytering@exbutiken.se senast den 15 Februari 2025.

Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss via rekrytering@exbutiken.se eller 0793-327544.


Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök via e-post till rekrytering@exbutiken.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Karlskrona

Populära jobb i Karlskrona